Translate

Wednesday, November 7, 2007

FCUK

聽講French Connection6折減價, 就同阿Lok&Tim, weekendYorkdale Mall睇衫. 該品牌除左令我聯想到另一個英文字外, 我對fashion就真係一竅不通, 也好跟去學下野.

對我來講, 我淨係知道全球出名品牌 Esprit, 加拿大大碼衫品牌 Retimans, 內地品華鼎, 成衣製造出品商利豐......衫價睇到, 但除左呢樣, 點知抵唔抵/值唔值? 講到抵唔抵, 記得曾經勸個朋友買中國移動(CHL/0941), 當時US$47, 佢話太貴, 佢只會買US/CA$25以下既股票. 以股票去定貴同平冇意思, 一間公司既價值在乎它的前景, 管理層, 生意/盈利增長, 同埋內在價值折讓率; 同樣, 買衫要睇style, cutting, , , 配塔 etc etc, D我係一竅不通, 亦冇興趣研究, 但興趣係可以培養.....希望日後小mikeBonnie(唔係pgc果個)可以幫下我.

No comments: