Translate

Friday, November 9, 2007

歲月風雲(1)

上星期, 還在 prepare主日學 on 舊約綜覽, 今堂講到被擄時期先知耶利米同以西結. 話說猶大王約西亞敬畏神, 行律法, 係以色列歷史上最好既君王, 比大衛仲好, 因為一D衰野都冇講過, 卻不得善終, 戰死沙場 :<

猶大國從此喪失自主權, 在北面巴比倫同南面埃及兩大勢力底下生存, 政治同宗教或向「北」或向「南」傾斜, 都變得吃力不討好, 甚至自討沒趣, 走上亡國既絕路. 而先知耶利米同以西結就係要勸當時既以色列人, 唔理黑貓定白貓.....唔係.....係唔理巴比倫定埃及, 總之盡量保持中立, 唔反抗, 唔獨立, 盡之逆來順受, 但信仰卻堅持依靠耶和華, 那怕結局會似約西亞王咁不得善終, 生活上聖潔, 聖潔即係關心身邊既難民災民同貧民, 唔係今朝有酒今朝醉.

剛好Minnie (Billy's frd)msn問我, 我班主日學講乜, 於是, 我將內容大致講左一次thr msn, 佢唔明(正常). 當時神比我智慧, 將聖經講得明白, :「猶大國, 巴比倫同埃及當時既關係就好似你成日聽果首歌咁lor. 」佢問:「邊首歌?, 我唯有打電話比佢, :「聽到未呀? 佢問:「我聽到(你講)la!Billy:「唔係, 我問你聽到首歌未?」佢問(希奇):「歌?Billy:「你個電話聆聲呀! 如果太多牛奶味, 朱古力味冇定企, 等到朱古力味番番黎牛奶味又唔爭氣......」解釋就不言而喻, 不過接下來果幾分鐘我淨係聽到佢不停咁笑lor. 後來我用同一個比喻係主日學度share, 呢次就冇乜反應, 令我明白到, 解經如果解得貼身(當然係聖靈工作), 咁解釋除左呼之欲出之外, 就可以產生共鳴同永遠牢記在心, 盼望神繼續用我啦!

No comments: