Translate

Tuesday, November 27, 2007

沉默的高揚(1) - pre 07 annual report

星期六晚, 為coming佈道會我地既敬拜組合Philos有彩排既時間, 負責人之前話, 我地可以唱乜歌甚至promote下個team都冇所謂. 令我費解係: Philos其他members揀既歌, 居然冇一首係我地自己既作品, 就連用來promote佈道會用既<<福音奇遇記>>, Philos theme songs, 以及members要求將Above all歌詞翻譯既中文version都唔唱 :<

在神裡面, 我係個讀經人, 在創作上我係個填詞人, worshiper/歌手要唱乜歌, 我唯有沉默, 不過這令我唔開心左一兩個鐘 :<

我心想: Billy既詩歌唔夠「福音」, 唔夠「worship」唔係Billy想, 而係出於神既召命, 但係時下呢種worship style/concept底下, 就連Philos都唔會唱一首Philos既詩歌, 崇拜, 佈道會etc etc, 又有邊個會唱呢? 因為冇一首會fit, Billy既所有詩歌係係另一套worship style/concept寫成, 如果<<同夢同心>>唔係植堂記念歌, 恐怕亦冇人會番歌, 但惶論用佢來默想腓立比書, 這是那首詩歌既一個重點. 「主啊!!你比孩子既召命同vision, 要到幾時先可以實現呢? 呢個召命同vision又會唔會透過另一個方式/媒界實現呢? 願你旨意成全, 願你既話語透過孩子既詩歌感動/改變千萬人.」 :>

No comments: