Translate

Thursday, November 15, 2007

生意......不宜輕舉妄動

前幾個月有個六年冇揾過我既 York CCF同學突然打電話來, 問我有冇興趣做環保生意, 一問先知係 network marketing, 仲要夾 $11,000加紙, 幫間乜都賣既公司集資, 佢 up-line 有 900人 under佢, 分到十幾萬港銀一個月云云...... . 我自問唔係build team既材料, network marketing又唔乎合我既聖經/投資/理財理念, 我為此求問神, 聖靈告訴我:「管它一年賺幾多, 你都say no.」Billy:「係. 如果唔係一場朋友聚下舊, 孩子就連見都唔見. 求主叫我說話合宜, 不致動怒.」

我同果位同學見左三次(因為佢為此不斷call我約我), spend左6/7個鐘, 有趣係, 我到依家都唔知佢間公司做乜, 個同學一味推說環保係新行業, 唔易明, 你唔講, 我點明? 一味講會賺好多錢, 我唯有不斷惋拒.

同學卻死纏爛打左好耐, 話:「呢個係involve係大生意既好機會, 又可以enjoy加拿大頭淡湯, 你去邊度揾? 你份工可以比到你嗎?」(大生意?? 唔知有幾大?)

Billy:「我church, study同工作tie up左我好多時間, 唔能夠再involve....」
同學:「乜你唔想早D退休?」
Billy:「我唔join, 都可以退休, 我點解要join?」
同學:「錢冇人嫌多嘛.」
Billy:「冇錢呀, 萬一蚊加紙太多.」
同學:「你冇錢? 用晒來投資乍卦, 但投資唔係賺硬.」(係唔比錢你, 點?)
Billy:「總之神比我賺夠, 我想有番D時間休息安靜.」

之後就冇再見呢位朋友. 感謝神, 令我說話合宜, 但係...

聖靈:「呢個世界有好多唔適合做network marketing既人, 為左一個發達夢走去network marketing. After Primerica同呢次環保公司, 你應該知道點為呢班人祈禱同做分析啦, 呢個就係點解我唔比你join, 但叫你去聽既原因. 至於你個同學仔, 滿腦子生意, 不用再見, 電話亦少傾, 免得你動怒得罪我. 不過, 亦為你個同學仔祈禱, 佢將全副身家壓上去, 你就體諒下佢, 好好祝福佢, 唔好幸災樂禍, 但係你亦要protect身邊既朋友, 唔好走入唔適合佢地既地方.」

Billy:「係, 孩子謹遵教誨.」

No comments: