Translate

Wednesday, November 21, 2007

撲水的天空

當香港房地產係90年代起飛, 全香港市民走去撲水; 當香港股市呢兩年一飛衝天, 全世界都走去撲水, 但係呢十幾年間, 有另一班人走入內地, 唔係係城市, 而係去山區, 最貧脊既山區果度 - 撲水.

尋晚睇<<信報月刊>>, 講述一位謝士恆醫生「愚公」植林既故事. 話說93, 謝醫生返鄉下, 發現水井冇水, 連水塘都快乾, 缺水令當地農民生活靠種低產品種為生, 謝醫生就動左慈心, 捐左幾萬出來買高產品種種子比佢地, 但一年之後, D收成都冇. 但佢冇灰心, 請教於人, 再拿$出來買左個山頭植林. 但由於山頭本身泥土太硬太乾, 唔受水, 大雨就山洪, 小雨就流落山下, 依然種唔出野; 但佢冇灰心, 再進修研究, $在山上掘無數長2米高闊半米既洞, 將泥土曬乾, 壓碎, 加入稻米穀, 增加其透氣度, 再倒回坑中, 又植樹在其上令到土壤可長期吸收水份, 又减少山洪. 謝醫生既努力同金錢冇白費到, 佢「撲水」成功, 先後令梅縣, 東山鄉等貧脊地區, 係幾年後由沙漠變成綠州, 冇水變成水塘, 我睇到東山鄉植林前同植林後既圖片, 真係比一個肥婆減肥前減肥後更令我嘆為觀止. 但謝醫生01年發現自己患癌, 05(同我婆婆同一年)離開世界, 係佢抗病期間, 仍然竭力為山區貧民付出佢既精神, 力氣同錢財, 繼續「撲水」. 一班有心人係佢離開以後, 向住黄土高原, 呢個過去5千年來寸草不生既曠野著手......

這篇article令我好感動, 又令我對以賽亞書35章有新既體會: 「曠野和乾旱之地, 必然歡喜....沙漠也必快樂.又像玫瑰開花, 在曠野必有水發出, 在沙漠必有河湧流...並且耶和華救贖的民必歸回, 歌唱來到錫安. 永樂必歸到他們的頭上, 他們必得著歡喜快樂, 憂愁歎息盡都逃避.」係邊個令曠野出水, 令沙漠有河湧流? 呢度唔係講緊主耶穌靈意上既拯救, 而係鼓勵被擄既子民歸回耶路撒冷做開荒, 做利民既工作, 因為神會祝福, 係神既心意. 係我地身邊有好多「曠野」, 有好多「沙漠」, 我願唔願意出錢出力去服事活在其中既人呢?

for more information: http://www.greenaction.org.hk

No comments: