Translate

Saturday, November 24, 2007

伊斯蘭銀行

滙豐(HBC/0005)未來設劃將投資新興市場既比重由依家30%增加到50%, 最近成功係馬來西亞開設伊斯蘭銀行, 亦即係進軍回教徒市場. 原來根據回教教義同投資原則, 係唔可以投資係某D行業, :酒精飲品(不可醉酒), 豬肉相關產品(唔食豬肉), 賭博/消遣/娛樂事業(縱樂係唔文明既行為), 以及傳统金融業(不可向弟兄放債取利). 不過, 任何公司都無可避免有現金, 有現金就走去收息亦好正常, 咁點算? 根據回教投資原則, 果部份既收入就要淨化(要捐番出去.)

呢個投資原則除左有趣之外, 最令我佩服係佢地對信仰果份執著, 又將信仰生活化, 將投資信仰化既果份細心. 金融業係百業之首, 放棄它等於放棄三分一投資選擇, 唔容易. Before我地話人太「律法主義」之前, 我地基督徒又有冇呢份細心同堅持呢? 我地係生活為信仰所定既各樣底線係太寬鬆呢?

No comments: