Translate

Wednesday, November 14, 2007

依然故我

最近聽到個同股市有關既笑話, 話說恆指由2萬點升至32, 有個伙記在送外賣途中, 經過金魚缸, 抵受唔住「誘惑」, 入左去, 令送外賣遲左, 不過又賺左幾萬. 於是, 佢一不做二不休, 係佢老細未鏟佢同孖叉佢之前手起刀落, 炒左老細魷魚. (聽講香港因股市而令工作散慢, 服務態度變差既人越來越多, 因股市而辭職既人亦有不少.)

或者你會笑香港投資股票既人瘋癲, 居然quit左份工, 你會話佢地貪心, 話佢地賠了生命....但請你平心靜氣, 從佢地既立場睇, 當你每日都超時工作, 老細洗人唔洗本, 人工又"un"(冇人會覺得多), D顧客要求又變態, 好相與既, 一開口就話你:「今時今日咁既服務態度係唔得」(咁你想點? 咁叻咪叫劉德華來做lor), 唔好相與既就話:「你信唔信我打去明報」(玩野下, 揾餐食姐, 洗唔洗咁絕呀?) 咁既工唔知你會唔會enjoy? 「捱就捱啦! 鬼叫你窮呀? 頂硬上呀!

夜闌人靜, 偷偷咁顧影自憐, 可能你會唱呢首歌(調用<<尋著你的那天>>: 「傳說人生只不過是個夢, 無方向, 無意義, 沒內容, 貧窮或富足結局多方面不同, 但偏偏我仍然在困苦中.......直到一天買下紅籌或國企, 徬徨空虛悄然消失遠飛, 國企是神奇妙賜畢生的福氣, 如黑夜盡頭重現晨曦.」你話佢crazy? crazy? 佢只不過買左隻股仔, 隻股不斷咁升, 唔通咁就犯罪就crazy? 點解唔可以話係神既恩典呀? 另一方面, 如果有人, 就算賺5/6萬月薪, 而自尊不斷被踐踏, 但股市一日既升幅就有等如你既月薪, 季薪, 甚至年薪, 令你有quit既衝動甚至行動, 唔通咁都唔正常? 咁「自甘墮落」繼續向「現實」低頭, 而且堅持唔投資股票果班, 就唔crazy? 反而唔貪心, 係屬靈同愛主? D乜野道理?

我為教會既牧者/領袖 祈禱, 盼望佢地明白活在大升市既小市民/小投資者既心, 而唔係左一句貪心左一句crazy, 除左增加不必要既罪疚感, 你幫唔到佢揾到出路. 神係果位陪你走過高低起跌既主, 而唔係逼你低不成高不就既變態主子, 你要成長唔係有錢賺唔去賺, 亦唔係蝕到死就賭氣瞓教, 而係學會係乜野情况之下都能「保守你既心」又以神為主.

這令我想起聖經裡面既一個人物 - 未底改. 當佢mout係宮門口(可能佢係守門侍衛)比哈曼玩「殘酷一叮」果陣, 佢冇離開神; 當佢被萬人擁戴之後, 佢依然故我, 繼續返回岡位盡忠; 當佢最後一人之下萬人之上, 位極人臣果陣, 佢用盡佢既職權, 為百姓求好處, 呢個就係香港/內地投資者學習既對象.

No comments: