Translate

Sunday, November 11, 2007

妳是如此難以忘記

抬頭望住天上既一彎新月, 以為代表住一切從新開始, 估唔到呢彎新月勾住既, 又正正係一串又一串舊事舊片段, 妳既笑容妳既一舉一動, 既然己經烙印於心, 記億又點可能因時間而冲淡呢? 妳雖然走左, 聽到朋友無心既一句, 走過大街偶然既一望, 電視劇既某一幕, 流行曲既一句歌詞, 都會泛起我對妳既回憶, 只能講一句:「妳是如此難以忘記!!

朋友同我講起, 佢行街見到隻杯好鐘意, 於是買左比公公做聖誕礼禮物. 令我想起我曾經送左條沙灘大毛巾比我婆婆, 係我初初出來做野, 第一次公幹, Miami, 如果冇記錯, 條毛巾係$15美金(大約$25加紙)加稅. 當時媽咪Daddy話我傻(because buy "made in China " @ US and deliver back to China ), 怕我賺錢從此亂咁洗錢, 但婆婆唔會想到呢D, 佢一收到條毛巾就好開心, 自此之後, 佢就一直用果條毛巾做被. 毛巾長但做被始終太短, 但婆婆始終用果條毛巾做被. 所以當我聽到朋友講起佢公公, 我又想起我婆婆, 忍唔住眼濕濕, 佢走左返天父果度, 但係我始終好唔捨得佢.

No comments: