Translate

Tuesday, November 6, 2007

信心認獻, 全城响應

649(加國彩票)今日開彩, 兩票平分彩金3,000萬加紙(or 2.5億港銀).

上星期四, Finance department就有同事在他的workstation攪左個"649 buffet", 擺一個「奉獻箱」同「認獻」名單, 不是出於勉強, 乃是自由同甘心樂意 contribute, 估唔到反應非常熱烈, 唔洗兩個鐘名單上既所有人, 上至VP, 下至data entryfill up, 相比起前個星期United Way果陣冷清, 649既吸引力的確不同凡响. (如果我地教會信心認獻都咁湧躍就好, 咁當然唔係淨係 contribute兩蚊).

星期五早上, VP走過來問係咪每個同事都「奉獻」左?

一位女同事撘口話:「係!! 除左Bill(), Eva(唔係GCGC個位)Emily lor. 因為佢地係 Christian, very religious, 所以, 佢地唔買....

VP:
What? 咁我真係登你地擔心, 如果我地羸左, 全部走晒, 你地三個就慘.

Billy:
「好極, 咁我咪坐你個位lor, EmilyController, Evamanager......Hei, everyone, stop dreaming, go back to work!

*********

事後, VP房等開會之前, 又同老細講起「信心認獻」, VP:「你知唔知點解精算師唔食煙又唔賭錢?

Billy:
「點解?

VP:
「因為當你知道食煙令死亡率高幾多你就唔會食, 知道賭錢(in long run)贏既或然率有幾低就唔會賭.(有道理)

Billy:
「你既然知道冇可能贏, 你做乜買649?

VP:
「我冇買!!

Billy(
放大喉嚨):「仲話冇, 我見到你個名.

VP:
「呢個唔係賭, insurance. 3,000萬彩金如果真係比出面果班人中左, 下個禮拜仲有人番來打工? 所以要用兩蚊買保險(又係喎), 你見我平時有冇join?(又好似冇喎!)

*********

當同事講笑, 話我下個禮拜三頭六臂都唔惦(如果真係三頭六臂, 怪物咁, 緊係唔惦)既時侯, Billy就講笑咁話:「我唔買649, 我副身家都比你地所有人都多兩蚊, 令我比你地早退休.(哈哈, 哈哈)

其實我唔係講笑, 649中獎機會低過一兆分之一(有冇人有真正answer, reply in comment), 而我每星期輸少兩蚊, 一年就輸 少一百蚊(assume 2 weeks vacation, 649都偷懶?), 將果100蚊放入B&L equity fund, 以過去五年平均回報計到退休年(70, 7個安息年, 禧年既前一年)會累積到加紙$5.6 millions, 計番present value$1.99 millions, 夠我退兩次休, 就算B&L preformance屎一半, 都有$12萬揸手. 神既恩典夠用, 我洗乜買649?

No comments: