Translate

Tuesday, November 20, 2007

天皇名粥 (1st Markham Place)

有個朋友識得天皇個老細, 聽講佢賺唔少, 一個禮拜埋數一次, D錢擺係車尾箱, D錢多到成個山仔咁, 試過一打開車尾箱就飄出來.....真唔真就不得而知.

果曰叫左個牛肉腸粉, !! 牛肉同腸粉既比例適中, 而且切成三段之後, 每一段既牛肉比例平均, 係多倫多唔係每間都可以做到; 腸粉夠滑, 唔削; 牛肉有牛肉味, 淋滑得來食唔出鬆肉粉味which is good, 值得欣賞是: 裡面散發出淡淡既果香, 係乜野係呢? 果皮, 師父將果皮磨碎, 同牛肉猜和在一起蒸, 難得係果皮覇度, 要令它不至奪左牛肉鮮味唔容易. 係多倫多, 食唔到第二間比佢做得更好, 不過, 有時都要講運氣(or 睇神既恩典同憐憫).

美中不足係, 天皇唔似黄三記或者四季粥, 比客人透過玻璃窗飽覽整個腸粉製作過程, 不然, 係眼目既「情慾」之後, 一定會令胃口既「情慾」大增, 令一碟本來巳經正既腸粉更加吸引.

評分:

味道: ****
服務: ***
效率: ****
價錢: ***

No comments: