Translate

Tuesday, November 13, 2007

方覺受用

之前老細(controller)走左, 個個人都話我係最好人選controller個位, 勸我向VP爭取升職加薪云云. 長遠計, 做manager比做散仔容易, 年紀大左, 隻眼矇左, 精力差左, 而科技又進步左, 追唔到, 捱唔住, 就再做唔好一個散仔. 道理唔係唔知, 不過, 神卻吩咐Billy, 唔准為自己爭取, 只可以等, 即使冇, 亦要處之泰然.

11月12日, 老細捉我入房傾, 終於加薪. 呢次加薪能令媽咪匯錢補貼在加家費减少25%, 每年儲蓄加15%, 又同時令開支比重佔收入百分比減少19%, 但由於會令投資回報追求收入的時間拉長, 所以退休時間表會因此减慢半年.....

神既恩典好大, 令我想起以撒, 創世記中, 神祝福佢, 令佢在農作物(一分耕耘一分收獲果種)出產有百倍收成, 又令佢畜牧業(羊生羊, 牛生牛, 錢生錢)發展強勁, 成為掘井(水)高手. 我冇以撒咁勁, 但神令我既事(農)業同投資(牧業)今年都好理想. 我算D乜? 神竟然咁樣祝福我, 遠超過我所想所求.

當我知道呢個消息之後, 我效法神既僕人:「不揚聲, 也不使街上聽見他的聲音」所以, 這個消息只會係呢個blog度公佈, 籍此答謝一直以來支持呢個blog既忠實讀者.

No comments: