Translate

Thursday, July 18, 2013

波樓奇遇記(1) 托大腳

在某一俱樂部, 走進波樓, 見到許多人在玩桌球, 奇怪是每張桌球檯只有一隻檯腳, 要有三個人一直托住. 其中一位托大腳的仁兄(8號先生)向你呼叫,"可以幫我托一托嗎? 我要去洗手間" 心想舉手之勞, ok.

托了一陣子, 肚子餓, 問周圍有冇人可替我托回桌子, 冇人有反應.
再過一陣子, 人有三急, 問 8號可否重新接替我的位置.
誰料他竟然說托大腳這重任已經交託給我. come on, are you crazy? 我諗住幫一陣, 冇諗過俾人玩.

當我仲想理論一下, 一位疑似牧師團長的揸fit人(另一位托大腳者)開口, "8號剛才不是已經講清楚? 你既然應承得托大腳, 就要盡心和甘心的托, 怎能出於血氣, 你應該笑住口去托. 我們打算開多張檯, 要更多人托, 你就負責鼓勵他人罷!"
what the?
billy,"怎能如此?"
揸fit人,"呢度有好多熱心人托左一世, 佢地都仍滿有喜樂."
我心想我覺得有問題反而最有問題? 如果人人ok, 係咪真係我嘅問題呢?

我問8號, 我求8號, 我真的要走, 要回家, 可以替我托回嗎?
他是這樣答,"我也在考慮回家, 在你之前我已經托了很久很久, 不管楂fit人怎勸,我打死都唔會再託."
billy,"那我怎辦? 托一世? 預托大腳我冇預托一世. 預託証券就冇問題姐"
8號,"你去找個願意的."
billy,"那有這樣的人?"
8號,"你從前不是願意么?"
billy,"我唔知嘛!"
8號,"我同你講得好清楚喎."
billy,"anyway, 點走?"
8號,"我都話你去找個願意的."
billy,"冇人會肯."
8號,"depends on 你點鼓勵佢."
billy, "咁同欺騙有分別嗎?"

等了又等, 發現有茂利經過, 我有幾樣選擇:
1. 反檯走人
2. 騙茂利取代我的位置

假如我兩樣都唔忍心, 我有第三條路
學找出托大腳的意義, 學去喜樂地托大腳.

假如我做到, 或者有人比杯涼水過我, 給我送個尿壺, 令我斯德哥爾摩症侯群發作, 我會大大感恩, 真心邀請更多人托大腳也未可知.

我應該點做?

(本故事純屬虛構, 如有雷同在教會發生, 實屬萬幸與不幸. )
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

思想:
1. 你當初為何事奉? 自告奮勇? 被老點? 想識男仔女仔? 因為你有恩賜?
2. 令人噴飯的謝飯一書話, 付代價是 a. 一個有能力又願意的人為主選擇放棄; b. 一個冇能力又不願意的人為主選擇堅持; 你認同嗎? why and why not?
3. 事奉有冇別的出路?

下回同大家分享 billy 的事奉.

No comments: