Translate

Sunday, July 21, 2013

++有隻難瞓的豬熊(1) bed bed 熊

昨晚發惡夢, 被管++逼去wonderland 坐過山車. 由山上跳樓般衝下來, 衝落水底.....
事緣買了部水底相機, 管++每日放工回家經過 wonderland 跳樓過山車就話要陪她去玩. 望著那90度直插的恐龍車, 聽到車上人的尖叫, billy 細膽, 十萬個不願意.

管++,"你股票都似過山車." billy, "不同的."
管++,"只不過兩秒鐘."
billy,"我唔玩d咁短線. 你陪同老佛爺玩. 她也是個沙膽人"

所謂日有所思, 夜有所夢. 被嚇醒之後, 發現 me to you 瞓左我個位, 管++碌左過來中間, 一張queen size 床, 淨番一呎位. 推極 me to you 同管++都唔郁, 唯有轉去另一邊瞓但又瞓唔著, 同餃子(a old old friend from South Africa) 在面書傾計.....

早上醒來, 管++問我為什么反瞓. 我話比利嚇醒, 之後被逼迫.
管++,"thats me to you. 又或者你發夢, 以為我逼你之嘛!"
billy, "我發夢睡在隻死豬同幫熊(兇)隔離. 推極都唔醒, 熱騰騰癡過來. me to you 充其量是幫熊, 最衰係隻死豬."

管++一邊聽一邊哈哈大笑, 下點悔意也沒有.

求主憐憫他們, 因為他們所作的, 他們不知道.

No comments: