Translate

Sunday, March 15, 2009

稅稅有餘

在加拿大, 我覺得無論你在大選中投那一個政黨,
其實都只是同一個政黨, 都是納稅黨.
最高稅率 46%, 低能架!
加埋消售稅和省稅 13%.

所以, 有人話在加拿大生活, 頭五個月出糧, 都是進貢給政府 .

於是, 每年報稅季節一開始, Billy 都要寫篇 blog 發下牢騷, 以洩心頭之忿.

想啊想, 想啊想.....
每年要想法子如何納少一點稅又退多一點稅, 想到白頭髮都多幾條.
尤其是今年, 雖然我沒有睇相睇風水,
但我亦知今年我五行欠水,
要盡快盡快盡快取回政府欠我的一切.
唔俾政府 cap 水,
又要努力撲水.

學電視 D主角話:「你欠我既實在太多, 你今生今屆都還唔清呀?」

但一想到報稅就好煩, 太瑣碎, 太多東西要計.
希望今個星期一之前攪惦佢, 了件心事.

No comments: