Translate

Saturday, March 7, 2009

blog blog 趣

寫 blog 真是成了習慣, 儘管今晚為個 friend 返港 for good farewell, 一點回家, 現在已是夜深, 但未有睡意, 還是寫個 blog再上床才能安睡.
儘管老佛爺(媽咪)這時侯會化身黑面神, 厲眼超住我, 我唯有話:
「乖啦! 你早抖先啦, 聽日唔洗番學呀! 做緊正經野, 你俾我做多陣先啦!」

感謝神! 黑面神也是懶訓豬, 超多兩野, 見我耍太極, 她就不省人事.

發覺不是太多 blog 友愛講投資....
市道咁差, 邊個想提起, 講投資同請你食大閘蟹有乜分別?
喂! 真係請食大閘蟹又唔拘!

又或者 Bilibala 寫得太 technical, 未能深入淺出(仍在學習和有待改進中), 可讀性不高罷!
所以, Billy 最近另開了一個投資 blog: B&L Finance , 純講投資, 我諗咁做 Bilibala 本人會開心一點.

開完一個投資 blog, 見幾過癮, 又為 Billy 隊敬拜組合開多另一個音樂 blog, 不過尚在 develop 中, 等我 post 多幾個分享, video clips 同 music file 再通知大家.

一個人 manage 三個 blogs, 哈哈! 好有挑戰性 tim.
要努力D先, 不過做自己鐘意做的事, 幾忙都可以死到D時間去來. 試下被人逼之下做(例如小學時讀書)嘩! 簡直慘無人道!

No comments: