Translate

Wednesday, March 11, 2009

風波外的茶杯

不知從幾時開始, 飲珍珠奶茶成為了世界各地華人的一種時尚. 正如西方人飲咖啡成為了一種時尚, 高尚的享受一般.

和朋友("阿燒", 同"核凸佬")出街. 本來阿燒話想去"妓寨"(去嫖妓咁過份?! ), 我說"妓寨"被人查封了, 結果去了輕鬆小站.

其實, "妓寨"即是某茶坊.
之所以稱為"妓寨"是以前"大家姐"為首的成班女仔吃醋所至.
由於某茶坊裝修得古色, 又有條樓梯和可以在閣樓「接客」, 個感覺好似中國古時的客棧. 加上那些侍應個個都幾靚, 所以就叫"妓寨".

樣靚唔係一種罪, 所以, 為某茶坊改這樣一個名字的朋友s, 不是吃醋是什么?

後來, 在 Facebook 流傳了一個某茶坊有小強的故事, 還開了一個「某茶坊與小強」的 group. 不到三日, 這個 group就有成萬人 join in.
結果, 金融風暴吹不倒"妓寨", 但 Facebook 卻成功推倒了它.
Facebook 的威力真厲害和可怕

所以聖經話:「日光之下, 你乜都做得, 但會有報應. 神會審問.」
中國人亦講:「舉頭三尺有神明.」
計 Bilibala話:「左右三尺有手機.」
某茶坊與小強, 乜都被人拍晒出來, 問你死得未?

想不到, 就連在輕鬆小站點一杯飲品, 亦幾乎產生如同"妓寨"的誤會.
Billy:「唔該! 我想要一個"處女"....」
一出口就令在場的"阿燒"和侍應姑娘發笑, 才知道失言.

但諗深一層, 那杯飲品是什么什么星座系列, 個英文名怪怪我又不懂, 我唯有叫她"處女", 又真的沒有叫錯.
被"阿燒"和"核凸佬"笑了一整晚.

但話時話, 杯飲品貴一點, 但真的好味.
是茫果加熱情果果汁珍珠奶茶再加雪糕, 正! I like it!!
但為免被人誤會我是聖鬥士星矢的孖寶兄弟「無恥」, 還是以後不點這個飲品為妙.

不過, 講起聖鬥士星矢, 細個周六深夜經常偷偷起床, 就是為了睇它. 不喜歡星矢, 也喜歡沙織. 最鐘意撒挪同阿舜, anyway...

現在再重看, 仍然好看.
但不像以前偷偷摸摸那么好看了.

聖經箴言提到有個老豆教仔:「仔呀仔! 淫婦話比你聽, 偷來的餅好味 D, 你千祈唔好信.」

其實, 在我看聖鬥士星矢的經驗告訴我, 偷偷摸摸做的事的確比較剌激和印像深刻, 尤其是被婆婆和媽咪發現, 來個一秒鐘83下的天馬兜巴星拳的時侯.

No comments: