Translate

Friday, March 27, 2009

老細唔加人工Bilibala自己加

早前公司送給我的聖誕禮物, 就是09年不會加人工 .
但我最近找到一個可以自己加自己人工的方法.

這個方法是我和同事一齊食午飯, 閒談之間有意無意間發現的.

原來公司茶水間的茶包, 牌子是非常出名的 Higgins & Burke, 聽講很貴.
於是我上網查証, 嘩! 貴得佢!!

CA$23.99一盒, 一盒 25包, 加埋稅, 即是 $1.1 一包.

我平時最喜歡, 就是飲 Jasmine Tea 即茉莉花茶, 己經飲了幾個月, 覺得它比陸羽的香片茶包好飲. 真想不到原來這樣貴.
這幾日, 終於真相大白, 這么貴的茶包. 証明一分價錢一分貨是有道理.

每日歎杯茶, 除了食完飯可以清清腸胃, 還可防止飯氣攻心, 令飯後下半場的工作便加事半功倍, 得心應手 .

更何況 $1.1一包, 飲一杯就有 $1.1. 一年 250個工作天, 飲足250日就有$275.
他們還有參茶. 一包又是 $1.1.

我已經全盤想好:
晨早飲一杯參茶, 午飯又飲一杯茉莉花茶, 到真的飯氣攻心時侯, 又飲一杯檸檬茶, 一日三杯, 哈哈! 一日就有 $3.3, 一年就 $825.
再 gross up 埋個稅, 有成 $1,300, 不正好像加了人工似的.

單是這個想法, 就令我每次飲茶都有種透心涼的感覺. 就是這種感覺, 即使一日只飲一杯茶, 又或者其實沒有什么加人工. 想下明正言順地用下公司之物, 洗下公司的錢, 就是天底下其中一件最大快人心的樂事.

No comments: