Translate

Monday, March 29, 2010

等了10年

在加拿大, 有些年青人 16歲一考到牌就買車, 亦有些一畢業, 因為工作緣故就買書, 至於 Billy, 就足足做了10年工, 搬新屋才計劃買車.

記得 03年, 想追女仔, 於是就第一次想買車, 買架三菱 Lancer.
後來因保險費貴, 加上冷靜下來覺得就算有車, 女仔不喜歡我仍是不喜歡我.
所以就放棄了這打算.
05年, 想做生意, 做生意就要有車, 入 Ford 格價 Focus 最 top model $29,000(連稅).
嘩! 個 Sales 減價減到我驚.
Billy:「$2萬9?」
Sales:「你真的要, 價可以減. Cash deal $2萬4」
Billy:「..........」
Sales:「貴?」
Billy:「..........」
Sales:「我同 manager 傾傾....... manager 話可減到 $2萬1.」
Billy:「..........」(其實我格價)
Sales:「你講我聽你想如何.」
Billy:「我真的沒有閒錢, 手緊.」(那時manager入來)
Sales:「$1萬9.」
Billy:「我新牌, 保險費貴.」
Sales:「$1萬8.」
Billy:「..........」(嘩! 太吸引)
Sales:「你開個價, 我真的好有誠意.」
Billy 真怕假如開價 $1萬6, 她肯, 我就要買.

結果還是沒有買.
搬新屋太遠, 要同小得共享一架車, 怕有衝突/遷就就無謂.
感謝神, 守了 10年沒有車, 也因此感恩地儲了一點點錢.

周六去了試雲迪和多口祖的日產 Versa, 就買了.
什么附屬品/延長保養, 通通不加, yeah!
Yeah!! 出了車, 就可以車老佛爺又或者細侄女由加利去旅行/行街街了.

No comments: