Translate

Saturday, February 27, 2010

新年@北灣 part 2 太麻 + + K 煩

管 + + 返新工, 新牌女每日來回駕駛兩小時, 想來一定很疲累, 大概不去 North Bay 也是情有可原.

周四(2/18)買完去北灣的小食, 周五在教會為北灣新年夜商議和祈禱.
管 + + 本來話假如周六去北灣, 周五就不返團契, 但她忽然話去, 要接送, 當然樂意啦.

誰知加班, 交通......又要車 Billy 仔, 結果又遲到, 電話中的管 + + 一句聲也不出, 世界未日般, 好驚!
不能顧慮太多, 來個先斬後奏, Billy: 「車完 Billy 仔, 即到.」

Billy 仔:「你又遲到? 我不介意, 但太麻一定又嬲死.」
Billy: 「不要打機, 我給你一個任務, 同我向你太麻求情, 想 5個我為何遲到亦情有可原的原因.」
Billy 仔居然一口答應, 管 + + 一上車, Billy 仔不但一反常態沒有攪管 + + , 和她鬥嘴, 反而幫我想了 5個理由:
  1. 塞車
  2. 要車 Billy 仔
  3. 我(Billy 仔)都不嬲他(Billy)
  4. 加班
Billy 仔只想到 4個, 第 5個Billy 仔沒有說出口:
  • 你自己有車又要人車 (:P)
Billy 仔還替我勸管 + + 去 north bay:「我都去架, 你去啦, 」
(一個沒有人信的謊言, 請18歲以下或以上讀者不要學.)

管 + + :「你經常遲到, 點解我要原諒你?」
Billy:「Sorry, 請你食甜品.」
Billy 仔:「原諒他啦! 他對你遲幾次, 他對我次次都遲, 我都慣啦.」(咁都得?)

Billy:「那你會去北灣?」
管 + + :「不知道, 考慮一下.」
照 Billy 不愛 push 別人的性格, 你不去就不去. 那天神好像 push Billy :「你 push 一下管 + + 啦!」
Billy:「去啦! 」
管 + + :「給我 3個理由, 為何我要去?」(真煩 :P)
Billy:「因為口水祖話會煮馬蹄糕給你食, 因為那渡假屋靚, 又因為你國語好, 其他人不行, 好需要你.」
管 + +沉默不語, 哈哈, 我知自己成功了.

去到團契, 我就同青蛙仔同 Fi-la-la 講:「去, 寫低她的名, 同她做 car arrangement.」
個個人都似乎不敢相信, 仍然問了管 + +許多次去不去.

哈哈! Push 成功, 感謝神.

回家, 太麻 (Billy 仔對管 + +的稱呼)同 K 煩 (Billy 仔的花名)又打回原型, 互相拍大家個頭, 好煩!!

No comments: