Translate

Wednesday, July 22, 2009

樓覽(6) Beat 殺技

間新屋 offer 被取消了, 又回復自由身, 再要搏命樓覽.

6月, 二手樓銷售升了超過 8%, so what?
但原來親身經歷其中, 才知道真的如此變態. 每次樓覽到什么筍盤, 看完, 還未考慮完,
一問之下就已經 sold out. 到後來, 連考慮亦未來得及, 就已經 sold out.

剛 好老佛爺駕到, 帶她去樓覽. 她見我和小得一有筍盤就急急腳去樓覽, 一合眼就急急腳叫日本通姐姐預備 offer, 快快快, go go go, 驚死又 sold out. 想起也真好笑同好玩. 連見慣大場面的老佛爺話:「今次真大開眼界, 買樓, 洗唔洗好似去搶咁?」

那間無 論地點, 間格同裝修都非常合意的獨立屋, 買, 買, 買(好似免費似的). 那晚落 offer, 那邊地產經紀故意不回覆, 製造心急氣氛, 第二天下午才說有三個買家同時落 offer, 要當晚三個 8:30去到那間屋, 一齊鬥 bid, 看看鹿死誰手云云.

新聞話, 5月開始二手樓再次轉為賣家主導, 我終於明白是什么意思, 鬥 bid喎! 分明搶高個價.

我扮急, 因為覺得好玩, 未試過, 叫我同人鬥 bid? 都好玩.
我相信樓覽過程有神陪我一齊, 最終我住那間屋亦不能強求.
鬥 bid嗎? Bid 到, 那么那間屋就一定是物有所值.
Bid 不到, 那么那間屋就不用恨.

總之過程緊張剌激又經歷到神.

欲知 Billy Bid 屋的故事如何發展下去, 請看下回分解.

No comments: