Translate

Friday, December 26, 2008

聖誕星

籌備左近半年既聖誕星佈道會終於完滿結束, 感謝神, 一切順利, 而且每個環節都好精釆, 輕鬆咁帶出message之餘又冇比人一種「硬賣野」既感覺. 最開心係見到咁多人唔去shopping(台灣人叫:「血拼」, 又學多左個term)而選擇去教會, 實在要向弟兄姊妹努力邀請而感恩&鼓掌.

意想不到既人山人海, 就連主席, 帶詩姐姐同帶詩哥哥都不斷叫所有人:「場外仲有好多人入緊, 大家請偏向中移動, 親密D咁偏向中移動, 中間仲有位, 請偏向中移動 .

唔知有幾多人邀請左冇來呢? 又唔知有幾多人來到但未決定接受主呢? 盼望我地唔灰心繼續努力祈禱同邀請. D決定接受主? 盼望我地D follow up同團契生活做好D!

盼望大家過一個豐盛, 平安, Walawala, 能從中交通建立既聖誕, boxing, 新年..

新年新希望, 由耶穌開始, 方覺受用!!! 希望你都經歷到.

No comments: