Translate

Tuesday, September 1, 2009

我和巴士阿叔鬥波

常言道:「天有不測之風雲, 人有旦夕之禍福」, 上 North Bay 就是個好例子.
過去兩年, 去了 North Bay (多倫多以北 330km) 應該有近廿次.

天氣 - 有時艷陽高照, 有時風捲殘雪;
沿途 - 有時茂綠青蔥, 有時蒼白茫茫;

Billy 在8月22日的早晨出發, 按天氣先生的專「孽」(斷)估計, 有40% 機會下雨.
40%, 真廢! 即是說落又可以話準, 唔落亦可以話準.
喂! 搵人炒左天氣先生啦! 佢好廢呀!

今次去 North Bay 主要是為 9月26日(近中秋)恩雨之聲在那兒舉行的國語話劇做宣傳, 另外探訪住在 North Bay 的朋友仔.

4小時車程, 無驚無險, 平安到步, 感謝神!
但在公路上奔馳了 4小時, 個人和個肚都要充充電.
講到充電當然是去探探麥當勞叔叔!!
薯條可以改沙律, 誰說麥當勞叔叔不夠健康? 就算不夠健康, 又如何?
I'm loving it!! ha ha ha!!
之後去探北灣版巴士阿叔.

巴士阿叔是當地的大善人. 在巴士公司做巴士司機(Billy小時侯的第一志願呀), 遇到離鄉別井又人生路不熟的華人留學生就會主動去「拉拉手」做好朋友, 到聖誕還會請他們到家中, 和附近是大斜坡處玩滑雪.

那日他約了成班 friend 和新入學的幾個留學生(有華人, 希臘人 etc etc)踢波.
想不到當巴士阿叔一落到球場, 對著「場上的波兒」的時侯, 會搖身一變, 變成隻橫衝直撞的波牛(藍色人). 對我這個見波避波的怕波人而言, 唯有在後場和中場之間跑來跑去, 當做運動之餘又可以扮落力.

踢完波當然又是為個人和個肚充充電的時間.
約了剛搬完屋的 ar li 一齊食晚飯. 去那兒食晚飯?

所謂藝高人膽大, 去了曾經爆發過大腸桿菌風波的那間 Swiss Chalet, 食她的招牌雞.

第二天清早回多倫多之前, 又去了遊花園.

有位伯伯帶著兩隻狗, 見到我們雖然沒有落閘放狗, 卻不停的落水放狗.

拋個流星球出海, 兩隻狗就追啊追啊, 咬住流星球, 然後用最原門正宗的狗仔式游回那位伯伯身邊, 非常有趣.

有趣是, 這隻狼狗拾球真的比較「狼死」, 個流星球未落地(係落水)就追住跑去搶. 另一隻則永遠慢三拍, 永遠是謀定而後動, 見到個流星球落水才追.
原來狗亦有分進取型和保守型.

1 comment:

Anonymous said...

whoa...Billy..you use polka dot as background..I'm impressed!! hahahaha