Translate

Friday, September 11, 2009

Shower 三把火

老細又生 BB, 一班同事為她開了個 Baby shower BB浴派對.

對比香港生 BB, 前4後6, 加拿大的前 1/2, 後51/50, 簡直是好得無比. 公司有個同事, 她的志願可能是生隊足球隊, 每隔年半「出產」一粒球星, 做大半年又放一年, 真好福利.

為了開 Baby shower, 去了剛剛上市的 Dollar Rama 買波波.

買波波, 當然要吹漲, 假如吹唔漲, 就要去對面街請大笨象拿槍來打仗.

去完問大笨象度水, 就去 Loblaws 買蛋糕.

Loblaws 有本書仔給我揀合適的蛋糕.
全部都是 Disney卡通人物, 想來 Minnie 一定開心死.

我們揀了報有喜的塘鵝信差蛋糕.

塘鵝信差的布包著 BB, 空運而來, 可能比FedEx更快!!

之後佈置.....為了 surprise (通常欠奉), 慣用開會這招,
但最後反被老細 surprise轉頭:「Bill, 我約左 E生 12點, 我要走.」
Billy: 「12點半開會, 你話要走? 」(玩野呀?)
Billy: 「個會好重要架.」
老細:「I will be back.」

(老細, 你如果要做 Terminator, 令到個"會" terminate, 呢鑊真係 Terminator同 Accumulator, 我一定被全公司 i kill u later.)

感謝神, 老細準時回來(咁快?) 未入會議室之前, 在玻璃門外, 老細見到裡面人山人海, 問:「what's going on?」

大鑊!! 玻璃門呀! 玻璃門呀! no surprise at all!!! (正常)

扮傻, Billy:「我明明 book了12點半房, 點解有另外些人? 難道我弄錯?」

老細走之後, 有新老細, 要重新適應, 求主保守, 希望新老細的三把火不會太猛, 假如火太猛, 希望神賜我煙冒探測器避過, 假如鼻毛可避, 希望神賜我自動口水淋熄把火.

No comments: