Translate

Friday, August 15, 2008

One World One Dream (2)

88日星期五5點就起身, 6點出門接人, Ronald約定7 點鐘到Yonge & Highway 7 果間 Sliver City等齊, 去戲院 big screen, big sound, big seat, 3000人睇奧運開幕. 7 點鐘去到, 見到停車場就知勢色唔對, 人山人海, 車水馬龍.

好唔容易先搵到個位泊, 跑呀! 跑呀! Sliver City周圍打左個大大既「蛇餅」, 小說亦有成千人. 一路排隊, 有傾有講, 時間一刻一刻過去, 我地一步一步走近戲院正門, 真叫人興奮, 遠遠見到果D依家先駛入停車場既人, 不禁起左一絲幸災樂禍既心態, 心諗:「咁遲, 抵死.

現眼報係: 收到秈戲院己經滿座, 淨下不到半個鐘, 眼見條隊仲郁緊, D料係流定堅, 我地係走定係留呢, 要快做決定. 5分鐘後, 更加唔對路, 唯有走 :< 自己告日假, 神咁早起身都入唔到場, 唔通依家返工? 當然咁甘心. 慶幸前面仲有500人「陪葬」. 走之前, 跑到正門同福娃影張相.

門口隻福娃酷似吹氣公仔, Ivy忍唔住摸下佢, 點知原來裡面包住個人, 真係估佢唔到. 因為人太多, 逼得太緊, 連本來只應該高叫:「中國加油!!」既福娃都不停怪叫:「唔好推, 我就跌.」真係大吉利是.

要入停車場難, 要走都唔易, 塞左好耐, 趕到 Ronald屋企, 奧運已經開始左20分鐘, 仲要聽埋 Eric講點精采, 點精采, 但我全部 miss , 真無奈. 第一次咁完整咁睇晒成個 Opening, !! 簡直嘆為觀止, 讚不絕口. 旁述話Opening入場費要加紙$700, !! 咁貴, 唔計頭廿分鐘, 淨係睇後半部表演就覺得值回票價.

運動員出場, 亦係我地成班瞓下教既時侯, 估唔到佢一係唔行, 一行就成兩個鐘. 雖然唔係整個 Opening都咁緊張剌激同精采, 但可以同成班 friend, 悶既部份都覺得唔錯. 仲遇到個「傻佬」叫 Ronald, 用部相機對住自己部電視不停咁影, 話係好似現場影相....

No comments: