Translate

Monday, October 29, 2007

天荒夜譚

係好細過果陣, 就開始睇 1001, 阿拉丁神燈之類既卡通, 都係由千多年前流傳在近東阿拉伯一帶既故仔, 不過最近, 有位朋友不惜係香港打長途電話比我, 同我講左一個鐘頭故仔, 去介紹依家香港最潮既故仔, 就係阿里巴巴(1688)呢隻股仔.

ALI, ALI BABA, ALI BABA 跟蹤土匪好細心

ALI, ALI BABA, ALI BABA
跟蹤土匪好勇敢

芝麻開門 芝麻開門 明白了 明白了......

市盈率 106.3(即係如果冇增長, 1064個月年才翻本)都可以超額認講 250, 以最高價$13.5一股集資116億元, crazy? 不過對比當年Tom.com (8001, 又係超人攪出來既蕉皮), 係冇業績之下超額認講6佰倍, 阿里巴巴其實好理性嫁la, 連續三年70%收入同盈利增長.

於是, 我上網睇左阿里巴巴既股仔書, 果然吸引過Harry PotterDa Vinci Code. 阿里巴巴業務主要係透過B2B, 為中國中小企建立出口/內需既網上採購平台, 按過去五年增長GDP11%, 出口上30%, 網上用户上24%, B2B用量上70%, 阿里巴巴呢隻股仔似乎的確唔係天荒夜譚既故仔咁簡單. 不過又睇番當初上市既中國移動(0941), 坐擁市場專利, 政策傾斜同高增長高回報率行業三大優勢, 一上市就升到$80, 同樣係市盈率100, 當時市值一度勁過大笨象(0005), 但科網泡沬爆破, 跌左82.5%, 之後用左8, 076月先去返$80. 阿里巴巴會係下一隻Google, 定係Nortel, 依家都冇人 care, 最重要係IPO一出, 高買高賣, 憑信心, 總會有傻仔接貨, 又或者有咁既想法: 「如果Tom.com可以一上市升3.4, 要求阿里巴巴帶我坐飛氈, 番兩番都唔算過份?

Billy來講, 我依靠神, 又相信「股神」Warren Buffet果套, 投資唔係玩賭大細, 而係boxing dayfutureshop掃平野咁. 不過香港人連郵票/首日封/四驅車/麥記Snoopy 公仔都可以炒餐死, 睇怕真係唔識死. 用瘋癲去形容依家個市, 完全唔過份.

超人二萬點話有泡沬自己又入貨玩陰濕, 而四叔就二萬五, 二萬八, 三萬, 三萬三咁唱, 兩個唱雙黄咁, D人講既野要好小心聽, 佢地升賺錢, 跌就賺更多錢, 跟住佢地冇着數.

連股票係乜都唔知既女仔, 同我平時冇乜兩句既男仔, 香港long d我既朋友仔都同我講佢買左股仔, 何必要做養金魚缸「亞伯」, 比人殺鬼死? 或者今次神會悅納該「忍」多D, 仲要笑亞伯抵死 :P

開市到中午收市, 寫完呢篇文, 唔夠兩個半鐘, 個市直逼31500!! 我真係要為小股民好好禱告!!

No comments: