Translate

Sunday, October 21, 2007

南非宣教分享 @ PGC

今早收到個email "remind"我聽日講差傳見證, 嚇左一跳. 我以為只是為明年 north bay reach the unreach program做promote, 點知變左講見證, 講乜好呢? 聽日張家齊牧師來講, 一位去了南非宣教既牧師, 而我就係係南非來, 就講南非la.

Hi, 大家好, 如果張牧師要去南非, 咁我就是來自以前南非, 我既青年時期就在南非渡過. 當初南非冇華人教會(或者係我唔知la), 更加冇福音書室. (所以我地係多倫多好幸福, 要珍惜 lor.)

我係香港本來信亦有返教會, 去到南非, 冇church, 星期日去左做生意, 慢慢就將主耶穌淡忘左, 後來有D牧師黎左南非, 借人地學校做崇拜, 係佢屋企攪查經, 慢慢招聚左一班基督徒, 咁我就唔係果D基督徒, 而係係大學一個叫Connie既姐姐同叫阿Tim既同學仔帶我去查經, 咁我daddy又透過某超市老細知道南非開左間華人教會, 於是開始返番 church. 後來移民加國, 穩定返church, 又係大學做傳福音的工作, 依家做主日學老師 tim. 正因為當年有一班有心人願意千里迢迢去南非, open佢屋企, 係大學, 係超市傳福音比我, 今日, 你同樣有顆心, 你願唔願意踏出一步? 想同大家分享一首歌 - <<友伙心>>:

With my (your) friends一起走過因每人有顆心,
有心去在各樣甜酸苦辣裡共渡時間.
若結識一位知音聽我(你)盡訴傾心,
會相見恨晚但誰可保證真心不變卦?
試問誰會像神為我(你)竟甘心犧牲?
試問誰會有如基督令我(你)再度重生?
In my (your) life 可否感到主愛長闊高深?
捨身救贖我(你)又能開解我(你)心底牽掛;
人在各自各追踪一生的志願夢想;
人為愛互愛才值得珍貴;
友伙心會令人無計得失彼此靠近;
維繫每段情誼不變是神恩.
In Christ 一起走過因每人有顆心,
有心去在各樣甜酸苦辣裡共渡時間.
In Christ 一切隔膜可變成「友伙心」;
發生碰撞 - 慚傀;
火花擦亮才矝貴;
基督裡培養一種默契.

如果你覺得南非太遠, 去 North Bay la, 同南非當年一樣, 冇 church, 只係3個半鐘車程, 下年4月開始, 我們會在當地攪16個programs, 你願唔願意花一個 or兩個weekend時間, 去幫助一個像我那樣的「靚」仔呢? 你願唔願意傳福音給身邊未信/流失左的朋友呢?

No comments: