Translate

Thursday, October 11, 2007

日本再見!! 香港再見!!

大伯, 伯娘尋日從日本來, Daddy今日去瀑布跟他們一聚, 我因 quarter end, 不能告假. 唯有09年日本再見. 對上一次見係 5年前嫲嫲安息主懷時. 生離死別令人傷感, 但又係唯一場合可以一大班人重聚, 好矛盾.

最近, JefferyKaman, 下個月 Eva又話走...... D CherryGinny都會走, 走下一個又一個, 唔捨得既心情就越來越強烈, 雖然自從畢業 => 分組 => church之後, 見面同話題都大大減少, 但始終唔捨得, 好似唔見左 D野咁.

機票要一千蚊, 旺季可去到二千, 但自從婆婆 05年離開以後, 我唔再覺得機票太貴. 雖然, 返港未必又或者絕大多數, 亦越來越難約到人, 可能因為我「約得太遲」, 因為香港人太忙, 又或者.........感情變淡罷! 不過, 還是值得返去的 (Billy回港主要為探親友和體察民生, 購物意慾一向不高.)

剛巧, 有人託我寫首有闕關兩地情的情歌, 我開始同因此有 D頭緒.

No comments: