Translate

Friday, October 5, 2007

牛氣冲天, 神的同在/警誡

自從8月17日之後, 每日就好似充滿陽光咁.....

一個月既急且強既大跌市, 種種恐怖, 孤單同失落既回憶, 轉眼就比一個更急更強既大升市所掩蓋, 個市每日咁升, 破完一個阻力位又破另一個位, 升到好似冇頂咁. 其間同朋友(ar Lok)講笑: 「今日又賺到幾多部Acer?」過一陣子, laptops都嫌太平, 笑話改成: 「今日賺到幾多張(返港)機票?」 又過一陣, 又由機票改為去幾多次(歐洲)旅行. 到最後, 笑話己經唔再好笑, 因為已經懶得去計賺左幾多.

同跌市一樣, 升市帶來極大既衝激, 唔夠50日(係28個交易日), 回報比我過去7年既累績回報還要多, 實在太難以致信. 升得最勁果日(10月2日), 單日升幅就等於我06年回報既90%. 呢次升市令我體會到點解有人會瘋癲到 quit左份工去炒股票, 以前唔會明白, 但果一刻真係有種咁既衝動.

係香港, 如果你話炒股票既人瘋癲, 不如話唔投資股票既你更瘋癲罷! 不過, 話說回來, 真正升完又升既股票, 來來去去都係果廿幾隻, 其他根本冇起過, 唔跌都偷笑, 所以, 雖然開始全民皆「估」, 真正賺到笑其實唔多.

不停睇住個市, 終於比神鬧: 「賺夠, 今年封左蝕本門就算, 無謂太上心, 反正冇乜肉食, 你將股票比重再由100%減到75%.」雖然賺到有D得意忘形, 甚至不可一世, 但聖靈既告誡, Billy唔敢唔聽, 唔聽通常都冇好結果.

求主保守孩子, 在牛市熊市抓住神親近神體貼神, 唔會極度驚慌又唔會過份亢奮, 能把自己看得合乎中道, 唔係想像中咁易, 求主幫助啦!!

「感謝主, 孩子願意守安息年, 祢就傾福於我. 孩子開始明白祢要我守安息年的其中一個目的. 從前孩子資金少, 賺蝕無關重要, 但安息年打後既年日, 當一日既升跌比我的 pay check還要大的時侯, 而且越來越大的時侯, 它對孩子的衝激可能比升職加薪又或者解雇, 對孩子的心思意念的影響來得更嚴重. 當孩子為祢管理著日益龐大的資金, 我能掉以輕心嗎? 我能跟祢關係疏遠嗎? 所以, 祢安排過去一年安息年, 去訓練孩子忍耐的心, 不卑不亢的情懷, 求主祢繼績續用我啦!」

No comments: