Translate

Monday, October 29, 2007

泡泡浴場

今日, 香港人人都冲緊泡泡浴, 個個好似患左瘋牛症咁, 令我想起卡通<<千の千尋>>既一些片段: 千尋在一所幽靈浴場打工, 遇到一個冇面鬼, 由於冇面鬼有錢, 於是整個浴場既人都爭相去服事佢, 等佢派錢, 除左千尋之外...

(下面提及幾位朋友既投資意慾, 睇左, 發覺講緊你唔好嬲. 好好錫住你D血汗錢, 錢唔易賺, 賺到係神既恩典同努力既成果.)

*********
股民甲「個市幾時/升到幾多先爆? 」
Billy:「我係先知(神既代言人)但唔係未卜先知, 我知幾時爆, 股神就走開 la, 因為佢都唔知 ma. 賺緊100%/200%/300%/400%以上既, 有信心咪揸貨lor, 升升跌跌關你乜事? 跌仲happy! 有懷疑揸現金lor. 依家先入市果D? 咪聽做大閘蟹 lor, 蒸熟比肥姐食, 累人累己lor. 」
=> 人比較善忘, tends to忘記沉痛教訓, 所以肥姐先去食大閘蟹 lor.

*********

股民乙:「依家買乜好?」
Billy:「乜都貴, 最好買 cash, 進取D坐大笨象(0005), 再激D入股神個「孫」建設銀行(0939), 15% return per year應該冇走雞.」 點知我咁prof既suggestion居然冇人開胃:「大笨象唔郁, 建行又唔郁, 得15%一年(嘩你要幾多?), 我look for 30% in few months(果然後生可畏)....」
=> Warren Buffet每年22% return變第二首富, 15%每年同一次過30%, 邊過多D? 眼光放遠D嘛!! 註: 建行幾日內升15%到$8.27, 唔再抵買.

*********
股民丙:「你點睇隻兗州煤(1171)同中國鋁業(2600)?」
Billy:「我比較喜歡中國神華(1088), 龍頭, 又有1/4盈利來自發電, 一條龍, 但$49蚊太貴, $37以下我就考慮. 鑛產 is not my cup of tea, no comments.」
股民丙:「咁短線上唔上到$60?」
Billy:「有可能.」
股民丙:「咁我入, 你點睇隻江西銅(0358)?」
Billy:「我鐘意睇鐘欣桐多D.」
=> 上述D資源股一年內升左好多, 貴到嘔, 太depends on 原材料價格, 好似玩過山車咁.

*********

股民丁:「我想入中行(3988), 你認為好唔好?」
Billy:「唔好貪平, 入建行. 呢度係五行既數據比較, 建行最好, 第二交行(3328), 中行最屎.」
股民丁:「Thank you, 但我唔識睇, 我淨係想買中行.」
=> 唔識走去買都算, 數據又唔理, 夠胆買股票, 利害, 買亞洲基金算 la.

*********

滙豐話今年全港有近200萬投資户口, 當中48萬新客户, 投資股票客户由7成多升至近9成, 可以話進入全民皆股既<<大時代>>, 當中低收入/低教育/年輕人客户有上升趨勢, 情况值得我地關注.

可笑是: 「任人笑佢太瘋癲, 佢笑他人看不穿....」我地係吃不到葡萄是酸的, 還是替這種<<快賺時代>>既意識型態生活下既市民plus基督徒擔憂呢? Please pray for the investors, please pray for the Christians, and more important, pray for the one who not yet/haven't invest in stock market. 果D到依家仍未買/堅持唔買股票既人, 係香港生活簡直係活受罪, 荼餘飯後你同人講乜, 坐係度老僧入定? 唔買股票, 你傻架? 扮清高? 我換高清la, 你呢?

人地日日係你面前 show off(冇心, 分享之嘛), 你可唔可以既不幸災樂禍, 又不自怨自憐咁處之泰然? 係咪活受罪? 仲慘過SARS, 冇人同你同渡時間.

No comments: