Translate

Sunday, October 28, 2007

順心認獻見証分享 @ GCGC

Hello, 我叫 Billy, 好開心返到來母堂分享我同神之間既經歷.

上年 8, 工作踏入第 7, 即係安息年. 跟據利未記, 安息年係1)有田地但唔收割, 2)關心社會同民生. 所以我1)賣左手上大部份股票, 學唔賺錢一年; 2) 增加奉獻1%; 3)學習為萬民代求.

今年 5, 神帶我返香港做實地研究. 1) 係香港, 見到好多人(包括我好多朋友)盲目咁抽新股, 又跟風炒股; 2) 去內地, 見到醫療衛生好差, 一個病可以令小康之家變成赤貧; 3) 去澳門, 見到好多年青人係賭場打工; 呢一年神教識我為萬民代求, 關心神所關心.

6
, 一個月之內, 我係債券蝕左好多好多, 蝕到好似螞蟻咁. 因為蟻蟻無論企係度/坐係度/跪係度/定係瞓係度, 佢都係爬係度. 我當時同神講:「我唔賺冇所謂, 你都唔好叫我蝕 ar.」神安慰我, :「聽話好過獻祭(撒上15:22), 你為左我, 放棄賺$, 去關心我所關心既, 我好開心(22:16-18). 如果你揸cash, 唔揸債券, 就唔洗蝕. 不過, 今次(唔係次欠)就當係借比我啦. 其實, 你既錢你既生命都係屬於我(1:18-19), 你要做又良善又忠心既管家(25:20-21), 為萬民代禱(提前2:1)

當我回想信主十年: 1. 大學果陣, 我願意多讀聖經, 比人笑我狂, 但感謝神, 係學業同揾工上傾福於我; 2. 畢業之後, 我願意過簡約生活, 願意金錢奉獻, 比人笑我寒, 但感謝神, 係生活同召命(即係事業)上傾福於我; 十年裡面對神有好多虧欠, 但當我擺上為主, 就有更多機會比神建立我, 祝福我.

想同大家分享一首詩歌, 歌詞講述大衛一生擺上, 建立聖殿, 但居然發現, 原來反而係神一直咁建立大衛自己既家. <<求主准許我>>

No comments: