Translate

Monday, October 15, 2007

長龍不如短龍

記得返港某日, 我幫媽咪去尖沙咀收數, 之後去銀行入數. ! 條龍長到, 五十幾人, 多到!! 得三個 counters, 隔離條隊, 得三個阿太同一條「靚」仔, 又係三個 counters, 快好多. 我心諗, 點解呢個世界咁有趣, D人有短龍唔排排長龍?

原來香港開户口, 至少有兩種: D(50 or 100萬以上)同冇錢. 有錢? 服務好D, 唔洗排隊, 手續費又平D or, 利息高D, 外匯差價少D, 甚至股票交易費都减 D, it's crazy. 反映出香港係一個極度白鴿眼同見高拜見低踩既城市.

唔止, 識諗下, 如果有錢就乜都有著數, 冇錢就乜都斬你, 豈不是令社會窮富更加懸殊? 呢個乜野世界黎 ga? 公然歧視冇錢人, 仲要係窮人個乞兒兜度食飯食. 令我突然諗起阿摩司書: 「為一双鞋賣窮人......見到窮人掉東西也會流口水.....」邊個會聽窮人既訴求? 邊個會為窮人說話呢? 經濟唔好果陣, 加薪俸稅 , 减綜緩, 公立街症大加價, 受害既係窮人. 到依家經濟好, 更難生活, 百物加價, 但政府減稅依然要推遲到明年, 綜緩唔見加, 街症唔見減, 反而公務員加薪, 民主普選訴求大過天, 難道民主比民生更重要么? 為什么某些政黨高舉2012普選這類單一議題也有這么多人支持? 其實香港稅收不用上繳中央, 應該有好多 resource去做好民生........

No comments: