Translate

Saturday, October 20, 2007

沒有老細的第三季

95, 老細(controller)靜雞雞咁話比我知, 佢揾到新工, 22号就走佬. 過去兩年幾, 老細一直做得好唔開心, 走對佢來講, 係一個解脫.

記得我初初入去, VP想炒左一個AVP而扶我老細上位, 當時我老細有人撑, 於是同各department head「打交」, 企圖進行一系列改革(以前 D accounting procedures, documentation etc etc真係好核凸). 不過, 正係佢最意氣風發果陣, VP卻係呢場政治爭鬥中下台, 老細既「死對頭」升做 VP(亦即係我依家個老細). VP作風係:「你要改就改, 我唔會反對亦唔會support, 總之唔好煩我, 因為我根本不認同所有野都要改頭換面這一套, 亦冇budget咁做. 由於上面再冇支持, 其他department又只係踢十踢郁一郁, 老細每日由朝早7點做到夜晚至少7, 仍然非常吃力不討好, 所以我認為走對佢來講, 係一個解脫. 辦工室政治, 有時侯比<<雍正皇朝>>更激, 唯有神令我心裡平安, 冇捲入牽連在其中.

不過話說回來, 也是對全公司(包括我在內)的一個解脫 :P

我唔係憎佢先咁講, 佢請我提拔我, 我永遠也不會忘記的, 我亦唔介意和她一同改革, 初初一年, 我晚晚留到10點幾, 改左好多野. 但當全世界都唔願意改, 我地一兩個人在哇哇叫又有乜用? 再者, 改唔改其實又唔會死人, 點解要逼人又令自己同D馬仔吃苦呢?

老細係好 aggressive, controlmanage好強既人, 而我係一個親和力強但全無壓逼力既人, 冇左佢, 公司個個人(包括我在內)都擔心, 究竟呢條leader唔似leader既「靚」仔攪唔攪得惦各大departmentVPmanager, 準時做好3rd quarter financial statement?? 又有人(包括我老細)不斷同我講, 依家係最好時機, VP升我做manager, 因為VP同新CFO都很喜歡我, 而我又是最適合人選云云.......

我為這兩件事求問神的帶領, 神借著<<沿途帶笑>>這首詩歌鼓勵我勇敢面對, 因為佢與我同在, 不過神不許我向VP自薦, 要我將升職與否交託給主. 我回想過去從來沒找工沒要求加薪升職卻不斷有機會的經歷, 這次我也順服主, 不求.....

現在3rd quarter完成了, 我感謝主的帶領, departments既關係Ok, 加班亦減少至3晚加一個 staturday. 而另一個令我喜樂的發現是: 在這公司做了兩年多, 我的痺氣和耐性越來越差, 老細同我下屬不斷投訴, 令我好慚愧, 但我又總是改不了. 但今個 quarter我居然冇發過痺氣也好有耐性咁對下屬/VP!! 點解咁大改變? 原來我係冇辦法同時應付兩個愛爭吵使氣的婦人(正正又是不斷投訴我的老細和下屬)在我最忙既時侯不停疲勞轟炸.......假如只有一個, 還可以接受. 我喜樂因為我的反應是基於外在因素, 不是出於我裡面, 我喜樂因為知道我的 limitation, 以致將來更懂得應付兩個愛爭吵使氣的婦人, 方法就係: 盡量減少佢地「相見合壁」既機會, 不過有時好難, 一個老婆一個阿媽(同我老細/下屬一樣), 一定唔會覺得自己「皮四」差, 只會覺得我錯, 所以哦, 為我「好」所以不斷咁哦, 哦到我照佢咁做為止, 都仲要哦......唯有祈禱, 求神令我唔好舊「病」復發啦!

No comments: