Translate

Wednesday, October 10, 2007

再上車才遇見新主角......

聽神既話, 唔揸咁多貨仔, 忍痛割愛, 沽左一半國壽(2628)同所有Walawala(0902)同其他股, 將 cash比重增至 25%之後, 時間多左, 心情又 relax左 :>

今日(10月9日)Steels bus唔知做乜, 轉左「上車位」, 害我等左廿分鐘, 點解不停有 53号經過, 又唔停係我面前呢? 不過我當時正在 read緊有關中國疏浚同公路發展既報告, 冇乜留意, 直到讀完為止, 聽到有個黑人女子叫我走去第二面上車, 話我身後有個牌, 寫住 「steel bus請過主」云云, 當時仲有成幾十人 in line, 我排第二, 我猶疑左兩秒, 祈禱問神, 應唔應該過檔呢? 結果我選擇了放棄「第二把交椅」, 憑信心衝去老遠既另一邊, 跟人隊尾, 重新再排過.

感謝神, 決定冇錯, 當我上左車, 回望係原地等車果百多人(53B + 53E in total), 本來十五十六既心才定下來, 才曉得為換馬和再上車感謝神, 不過人生又有幾多時侯可以咁果斷而在未知結果前讚美神呢?

或者係時侯放手, 再唔捨得都要放手.......

No comments: