Translate

Friday, January 9, 2015

樓花

點解樓換樓買樓花會比買二手樓好呢?

我地做分析既,話客觀係呃你,一定有立場甚至偏見,這沒什么大不了,不過我會未陳其利,先說其害.

簡單一句,買樓花好煩!

1. 冇實物睇,資訊不足
買樓本來就走馬看花,睇半個鍾,睇幾次,就大拿拿幾廿萬俾出去,仲衰過買條蕉. 二手樓都仲有實物睇,樓花就只有一張紙,幾幅圖. 好尐既有 model home. 但當中係會有一定落差.
staging, upgrades (同埋用心蓋間屋 instead of 粗製濫做趕工) 係唔同. 就正如某齣戲話乜乜介紹所貼張柏芝張相出來,到約會果日你認真就輸左

2. 樓花既"隱藏"開支較大.
買樓花之後,upgrade 要加錢,新屋通常要額外支付教育稅/種樹/水電煤安裝費,買新電器/冷氣/窗簾/換燈都要再俾,而且你點都要事後裝修下

3. 煩足兩三年
樓花,未起好也
- 由爛地一塊到開始動土要等
- 由動土到起好又要等
- 同高鐵一樣,builder 有權不斷 delay. 好彩的準時,樣衰的就慘,一拖四五年的陰公豬我都識
- 原材料同人工係會不斷加,但 builder 卻無法像高鐵般將成本轉嫁給原買家,所以問心 builder 都想盡快拽手套現, 一 meet 到政府 mini requirements 就 close.
- 於是樓花收左屋之後那幾個月才執漏,半年才鋪草,一年才鋪路,年半才種樹. 煩,皆因許多東西, 那怕是小問題,都要你 work from home等佢大駕光臨(many and many many times) 才 fixed 到.
- 地牢,圍籬,有錢都最好等兩三年才動工(我個圖書館! 我尐書呢兩年可以擺邊?)

所以買樓花一定要預左煩,仲要預鬆小小現金(sorry, i mean 幾萬銀)

但點解咁煩都建議樓花呢?
下次講

No comments: