Translate

Thursday, January 8, 2015

2014 年感恩

2014 年感恩:
1. 2013在工作,教會,事奉,家庭生活上有好多轉變,是適應的一年. 在2014站穩了,在其上建立的一年. 例如
- 同minnie, 同家人關係/溝通等進深,時間分配,遇事處理,互相了解,買屋賣屋上的商量以致去旅行等.
- 同某些弟兄姊妹關係,有透過事奉,有透過小組得以進深,甚至教會以外時間亦會傾計(畢左業,結埋婚,又喜歡自閉的我,能進深除了是大家努力&開放自己的成果,更加係一個可遇而難求的 bonus)
- 工作上手,得到老細同同事肯定,學到不少營商的學問和經驗(not just finance and accounting),學會一點西班牙文

2. 事奉上好感恩
- 停左兩年多冇教主日學,在友人 tony 推薦下教返. 雖然要兩間教會走來走去,但好開心. 像我這樣的傢伙,口水太多,平時太愛睇垃雜書/記錄片,唔開個出口洩洪,留在教會就只會指指點點,評頭品足.
- 年中開始有幸到 nexus 分享下職場和讀經心得,令我認真尐做查經功課,唔咁迆,大概是主透過班年輕人對我的督責罷
- 有機會在信仰百川寫專欄,內中有許多有份量既作者,令我寫文錄音都醒定尐
- 同弟兄姊妹一齊預備小組查經,一齊努力下 refine materials, 比自己一個人閉門造車認受性強多

值得注意:
- 繼續北灣,但1st year 學生冇,toronto new comers 欠奉,睇多半年,再係咁,可唔可以繼續係未知數
- 學西班牙話,太懶,對比小得唔洗用fb 同出貓玩 candy crush 都玩到 level 200幾, 執屋果陣揾到細個讀英文本生字簿,懶有前科,但係咪要持續,點可以改變?

No comments: