Translate

Saturday, January 3, 2015

2014日本行 - 相聚一刻

去日本,其中一夢想就係探多年冇見的大伯
大伯帶我地去食日本一意大利餐廳食日本人整既正宗意大利菜
講真, 接近卅年冇見過面, 只憑兩三年一次的書信往來,以及插在信中的幾張照片保持微量聯絡
紅色橙汁
香港人都是走難命,祖父母輩由鄉下走落港澳,我地爹地媽咪走洗去英美加澳紐,於是到了我地呢代就大都各散東西了
蒜蓉面包

頭盤係鴨胸

田園沙律

凱撤沙律
燒對蝦
大伯在中學畢業之後就過了日本留學,那時小得仲係仔細個
羊扒
大伯同小得生得好似,果然係兩兄弟,在火車站離遠就認得出
這是大伯最喜歡的餐廳,每年聖誕佢都會帶班員工來食
薄餅
就好似管++一樣,最喜歡仍是帶人食日本野
海鮮意粉
不過話時話,尐野好味,好味過加拿大一般尐意大利餐,一來尐食材好新鮮
二來似乎亦比較正宗
日本仔真係唔講得笑,做乜精乜

合照,伯娘同我後生見佢幾乎冇變,係多左尐皺紋,但邊度似七十?

飯後去大伯屋企小坐
大伯前鋪後居
日本政府比左塊地佢起醫院,佢話以前果家人有好多柴,依家變左低密度住宅大廈
咁就住左五十年

大伯已經半退休左八年唔再做婦科手術,只接門診
退休之後,大伯空閒時就畫畫
大伯耳濡日染,也帶著日本人精益求精的那份痴,拜師學藝不斷鑽研,居然畫出一新天地
兩次入選日本的美術畫集,作品在東京美術館展出,勁!
大伯好鐘意畫樹根,幸好佢唔係係香港,亦唔畫麗雲,不然
這是大伯的畫室
就在他的醫院辦公室
走出住屋後門,行一步,開門就係診所,大雄返學用隨意門都冇大伯咁快
對比我同管++,個幾鐘,天與地的分野
侯診室好似同舊相裡見過的全無變
大伯喜歡在走廊中掛上自己的作品,千葉市醫委會的牆也滿了大伯的油畫

深夜行醫院有尐鬼秘, 還是掛風景比掛人像來得合宜
同大伯幾小時,又要走
下次再探過大伯

No comments: