Translate

Thursday, January 22, 2015

加拿大銀行股為何跌10%

有幾個朋友問,令本來懶得去諗既我動下腦筋

由年頭至今,未夠廿個交易日,銀行股最多果陣跌左超過10%.

1. 我諗油價跌左一半令人擔心加國經濟前景係一個因素,雖說低油價有利消費者,但這好處被加紙下跌,入口價升抵銷了一點,另外我地係產油國,而且係油砂(開採成本較高),低油價會令油公司"笑"住蝕. 當然,有煉油,運輸,化工及零售業務的油公司其實反而受惠,不過採油重省 Albert 會有幾多計劃被叫停,多少工作受影響,因而降低消費,打擊經濟?project少左,借錢就會少,經濟差左,斷供壞帳可能會多,銀行預期增長就受壓了

2. 樓市,升左六七年,年年都有人出來分析樓年運程,話今年會跌10%云云,未怕一萬最怕萬一,放左銀行股先再睇定尐既投資者相信有不少

3. 15年財政年度起,會計將改例,收緊對壞帳和斷供虧損的估計和資料公佈要求,銀行未來幾年盈利預測因此降低(加國穩健,唔算影響大),亦因而影響對公司估值的下調.

4. 此外加元持繼眨值,又令外國投資者對持有我們股票的意欲減退.(減息會令加元再跌,但銀行盈利該有點受惠,令息差輕微擴大)

究竟跌10%係買入時機還是低處未算低呢?

1. 目前大家都估估下,低油價會幾耐,有幾多公司會死,銀行放貨增幅,壞帳升多少都冇數據,得個估字,呢個係我懶去估的主因,分析要睇 trending, 2月底 q1 result 會有尐眉目,5月底 q2 會清楚好多

2. 另外我係個 buy and hold 人,低買再低再買,除非太高,否則唔沽既人,這是我的內含偏見

3. 利申: 我剛買番 TD(兩年前沽左換馬,上年年中沽清一切銀行股,年底開始入番)依家有兩隻加國銀行股係手.

No comments: