Translate

Monday, January 26, 2015

米咁有米(1)

返港期間,同親戚朋友食飯,當中有兩個長輩親戚最有米,每次食飯所有人都會恭維他們一番.

他們那種致富,我會說是港式致富,年青時大學畢左業,死做爛做,節衣縮食,有錢儲起佢,儲到幾千就買匯豐,儲到幾萬就買樓,儲到幾十萬就買鋪,然後 repeat, repeat 再 repeat(今日阿媽教仔都係咁.) 雖然今非昔比,依家香港樓貴到買唔到,但我仍然覺得我那兩位"姨姨"以及那一代香港人是不折不扣的獅子山精神.

返大陸又係同親戚朋友食飯,管++發現一個大分別: 在香港,人人都諗點樣讀多尐去增值,揾份好工,慢慢爬上去,在國內則是人人係度諗邊尐野有商機,攪乜野生意最惦

然後,親友中最有米的,又真的是做官,做生意,而不是打工買樓那些.

自己知自己事
- 我覺得做生意好冒險,我又唔識.
- 打工英文唔好,慢慢爬能十年內爬多級已經好惦,留在這裡也沒什么大不了
- 買樓,除了幾個最基本的原則,我唔在行,如此高槓桿與負現金流的遊戲令我恐懼,恐懼所以唔會去盡亦唔期望多賺
- 還是投資股票最在行,最在行就ok, 最在行就會小心,小心就會最少機會出錯,雖然這可能是四種方法中賺錢最慢的方法

自己知自己事
真係好緊要
(乜都試下,會知道自己更多,但個人認為試過又知道了,就唔係樣樣都要走出 comfort zone, 因為係 comfort zone 度,你更可能找到你既強項,加以鑽研,變得精益求精. 至於其他?咪隨遇而安 lor.)

No comments: