Translate

Sunday, December 30, 2007

2007 Part 2

2nd term感恩:

4月尾5月頭, 公司發現左非常轟動既book錯數事件(CFO6月被逼走佬), 事件令公司上上下下既人都將last name改姓賴. 除左我老細, 因為佢本姓陳(係本性沙""個陳), 居然係呢D時間認叻, 話係佢found out the error. 即刻比人食住: 點解依家先 find out? 即係你錯!! 唔認錯令我地同投資部既關係變得好火藥味, 好政治正確, 又令老細同佢班馬仔變得更精神緊張. 我比老細同另一位菲籍同事每日疲勞轟炸得越來越利害, 而佢地反而話我回答佢地既態度唔好 (試下我每5分鐘煩下你). 感謝神, 老細係8月終於頂唔順, 辭職, 對佢來講可能係種釋放, 而我亦要學做真正既supervisor. 佢走左之後, 一切如常, 同其他departments 既關係仲好左tim, 我既"脾氣"又好左好多, 再次証明公司冇左邊個都唔會死.

5/6月返港, 興奮同欣慰係可以見返媽咪, 舅父s舅母s, 姑丈姑媽, 表弟妹s, 朋友, 又借掃墓記念婆婆同嫲嫲. 去左海洋公園, 迪士尼, 澳門, 仲有樟木頭睇媽咪間廠. 我又照住神既吩咐, 去左D比較special既地: 去股票行(金魚缸), 感覺一下全球最波動既市場既炒股氣氛; 去夜夜生歌既蘭桂坊, 見識一下香港既夜生活; 去中下階層既屋邨區, 了解下佢地既住屋環境同社區設施; 去左好景, 好可怕, 我去梯口賣Wii game既鋪頭買野, 之後行入少少發覺唔對路, 跟住D人捉住你, 叫你入去睇4, 嚇到我即刻掉頭走; 見到快將遷拆既舊區拍照; 上金管局博物館, 知道多D關於香港既金融史; 去馬會睇人買馬, 去澳門賭場睇人賭錢, 又睇下D荷官, 保安同招待有幾大年紀, 個樣生得好唔好; 去威尼斯人酒店門口睇佢個地盤, 睇下D建築工人返工; 係外地勞工署, 發現澳門原來引入好多外勞; 係樟木頭睇住D小販開檔, 品嘗街邊小食; 係媽咪間廠睇下工人工作同生活...

係香港返加先發覺5/6D bonds跌到痴肺, 蝕左唔少, 跟據99年既經驗, 我知道(係估計)股市爆破已經指日可待, 係時侯做最後部署, 神講過, 因為孩子follow, 所以今次蝕既當係佢借比我, 所以, 我更加唔可以令神(我既最大"股東")蝕得不明不白. 我問神: 你安息年(8月前)唔比我買股, 咁我沽空又可唔可以? 哈哈, 聖靈卻唔比我咁做. 唔可以沽空, 但今年投資做左好多嘗試: 1) 子母聯動: 將孩子同媽咪既所有戶口睇成一個portfolio, 增強資本, 減少manage時間同transaction cost; 2) 學習think like an investment bank, act like a fund manager: 資本增大令分段買入同賣出成為可能, 亦有錢買各行各業各地股票/基金/bond, 令組合更diversify; 3) read各行各業各地年報, 進行分析;4) 學用期權去減低風險, 增加回報; 感謝神, 照住佢既恩典, 避過住8月第一波既次按風暴, 保住個本, 跟住安息年之約完結, 將錢撥回股市.

咪工作/供樓壓力+daddy因生活費而引申既抑鬱, 這一切都令我非常憂心重重. 市場波動, 令跟我"搵食"朋友s同我齊齊係bond度蝕錢, 比人笑, 比朋友質問, D都唔好受. 點解我將我既資產同朋友對我既信任, 都壓晒落去順服神既安息年, 換來反而係一連串不愉快同人家對我既不信任? 我在公司 2nd quarter end既操勞誘發底下, 7, Billy終於病倒, 憂心傷肺, ! ! ! ! 感謝神, 佢係次按危機之前拯救左我同我班朋友, 為我主持公道. 又感謝神, 次按冇我想像中咁嚴重, 對全球經濟影響唔算太厲害, 雖然, i believe more impact will come.

8Adam, London深造smth about sounds, 佢走之後, recording既工作就停左. 感恩係同佢合作寫左建堂歌, 係萬民堂反應唔錯, 可惜只係唱過一次. 一如以住, 首歌隱伏左hidden meaning, 就係大衛感恩祈禱(歌詞's內容)既上下文 => 在神眼中最重要係建立我地, 建堂vs唔建堂 is not the focus point.

感謝神團契retreat令弟兄姊妹關係更進一步, Ricky咁唔開心都來, 同哭同笑既經歷係寶貴既; Stehpen, Wendy, Nelson etc etc都話想有番stable church life, 有心追求神, 仲有Vincent因為唔見電話而信主都值得歡喜. 希望係呢團火未熄之前, 可以點著弟兄姊妹同神建立更親密關係既心同行動.


No comments: