Translate

Friday, December 14, 2007

美國朋友

年頭公司查出一條好大好大book錯數事件, 奇就奇在一條咁大既數, 居然投資部, 精算部, 會計部, 所有高層以致同我地核數既E&Y咁多年都查唔到出來, 公司既內部管治(internal control)能力存疑, 消息一出, 連總公司既CEO都驚動埋. 事情平息之後, 美國果邊派在十幾個人來「幫」我地對數, set up proceduresmake sure每一個數都有根有據.

!! 原來將每個account D數一住咁trace back99年係咁難, 簡直想死, 你問我個數點來, 我問邊個呀? 舊人, 你又炒晒; system, 你又換左; back up, 你又唔知擺左去邊, 揾手指就得.

呢個幾月不斷 entertain果班美國朋友, 其實佢地好好人, 不過我真係唔識答同揾番D陳年舊帳出來. 好愁!!!

No comments: