Translate

Monday, December 17, 2007

放生你

大約係三年前, Daddy返港, 加拿大正式由Billy當家之際, Billy將上網由Bell轉去Rogers, 再同手機, 電視bundle up係一張單入面, 令三樣月費同時減左15%, 然後用省回來既錢 upgrade電視, 可以睇埋histroy, food & discovery channels. 不過, Rogers差勁既效率, 過左一個月我都未睇到新add既台, 令我好唔開心. 於是打電話投訴. 忍受唔到服務員差勁既態度同答案, 佢居然話即使我睇唔到都照charge我錢. 於是我一怒之下cutcableupgradehigh speed internet, keepbasic plus cable packageDSL internet.

三年, 期間Rogers upset過我無數次, 令我一直想轉又唔咁心轉. 直到星期六, Rogers, Daddy話想轉Digital TV Cable Plan, 計過條數, 比多數蚊,今次可以 睇多百幾個台. 好啦! 原諒Rogers, 轉做Digital TV la. 學關心妍首歌咁話:「明白放過你就放過自己這個道理.」依家我終於可以睇histroy, food & discovery channels la :>

No comments: