Translate

Saturday, December 15, 2007

高峯的快感...

今年10月尾, B&L Global Fund回報率(%)創新高, 短短兩個半月之內, 回報率(%)就勁過上年創出來既歷史新高(一個我自以為永遠無法再超越既%), 升幅之快令我唔係興奮, 而係害怕同不知所措. 但係呢個勁高既回報亦隨住温家寶總理既言論及次按問題進一步竭露, 在剎那間消失.

「夕陽無限好...高峯的快感, 剎那失陷.」

雖然我係恆指31,000點果陣估左25%貨, 又入係巴郡(BRK.B)去對冲下跌既損傷, 再係幾乎最低位買番D貨, 但10尾既回報最高點只怕今年難見. 果種失落感同樣叫我害怕. 這就好比一個好學生, 上年final同今年mid term都幾乎perfect甚至爆燈, 忽然之間final原來只得六七十分, 雖然可能都己經係全班頭10%人先得到既成績, 但係果個學生心入面始終覺得唔夠好. 會問/檢討: 「點解係某高位唔偷雞(沽貨)呢?」「當初買某某公司既股票既决定係咪太草率同價位太高呢?」亦都有同神分享自己既心情, 一個冇乜人會有同理心既心情(至少 in加拿大冇乜).

從另一個角度睇, 今年點都好, 財富上神都超過我所想所求咁祝福我. 因為次按, 今年目標係賺6%, 神蹟目標係15%, 其實只要每年賺9%, 就可以係計劃之內(第二or第三個安息年)有退休能力(or Financial freedom or將人工收入邊緣化). 但神既祝福保守卻遠超過我所想所求. 我依家亦只不過返返我9月尾既水位, 賺少好多, 但距離蝕仲扯不到邊兒, 我既心點解要愁煩, 自亂陣腳呢? 不如專心仰望神.

提醒係: 讀到馬太福音, 話:「先求衪的國和衪的義...」又讀Warren Buffett既言論:「買定離手, 安心瞓教」(assume all are good company to invest.)

No comments: