Translate

Saturday, December 29, 2007

聖誕禮物

今年boxing day futureshopbestbuy似乎冇乜大減價, 又或者electrically我冇乜需要罷! Laptop, desktop, TV, digital camera, printer etc etc都唔想咁快換. 其實部 laptop死死地, 要鏟機, 睇下點先算, 乜都吸引, 乜都平過之前, 唔通樣樣都換咩?

美金貶值對我來講絕對唔係好消息, 不過, 至少去 Chapters買書有"discount". 所以今年聖誕禮物買左Dr Jeremy Siegel既新書同埋Intelligence reframed, 一本有關成人教育既書比自己. Boxing day去行futureshop, 我隻256MB"手指"死左, 所以, 買左條4GBreplace. 陰功, 4GB仲平過我2年半前果條, old technology貶值速度的確驚人. 幾日前我仲買多左個中文手寫板.

送比人既禮物買左三份. (我唔慣送禮, 買禮物袋去放禮物還是剛剛從朋友身上學返來, 第一次用). 聖誕禮物其中兩份係書, 我發覺係呢度既香港年青人唔鐘意睇書, 不過, 亦正因為咁, 其中一份禮物成功係團契gift exchange(12/28/07)送左比應該送比既人, 期間冇出現任何意外 :> 另一份禮物, 原來當時人已經睇過當中一半內容, 睇來要買過份比佢 :P 仲有一份係枝筆.

驚喜係: 我居然亦收到一份禮物, 一個錢包, 一個我好鐘意既錢包. 舊果個我係去日本旅行果陣買, 我以為日本先有得買tim. 哈哈! 多謝晒, 好感動!!

No comments: