Translate

Sunday, May 3, 2009

喪食剌身

在香港幾乎食什么都比加拿大好味道, 多花樣和便宜.
但當然亦有例外. 食三文魚刺身就是個例外.

那日成班仔出來食日本任食(點解一個女仔都冇架)

刺身當然是叫完一碟又一碟. 蝸牛人如其名, 最鐘意食當然是牛刺身. Billy就最鐘意食立魚同三文魚.

任食店雖然是任點任食, 卻不是任出菜.
最初「挑戰10件」牛刺身, 只得一小舊, 於是挑戰 20, 30, 40.....最後挑戰100件.
但每次送來的牛刺身依然是這么一小舊, 豈有此理!!!
這是宏觀調控, 上有政策下有對策, 定還是通脹呢? 兩小時脹10倍, 勁過津巴布韋.

彩虹卷, 對Billy而言, 太花花碌碌, 太多(不相干的)料, 也太多飯, 所以多食吃也不如三文魚刺身. 最能夠激起我停不了的那份一口接一口的激情.

烏賊和八爪魚壽司

燒魚都不錯.

自然不少得蝦天婦羅, 我雖然鼎力支持 made in China, 但不得不承認日本麵粉炸出來的炸蝦真係好食, 脆得來鬆化, 不軟不硬.

這間任食還有咖哩食, 都幾滑幾香.

22人, 有兩支足球隊. 小二哥經常將食物放在最前(相片最上方), 那份化骨龍你一口我一口, 傳到後方已經所餘無幾

看! 這是淨餘物資.
我笑言這張長檯是食道, 腸胃, 去到我(坐最後)那兒就真的食屎.

不過任食, 食到食道同大胃都飽飽, 大腸總是可以食得飽.
如此碟碟不休的吃下去, 總會有停下來的一天.

這碟 Pad Thai 就成了可憐犧牲品, 亦成了我們互相怪責的導火線.
「邊個不該叫碟 Pad Thai 咁不該?」冇人肯認這等大逆不該的罪名.
將碟 Pad Thai 由食道送到大腸, 再將它由大腸谷番上食道, 最後停留在大胃, 長檯的正中.

Pad Thai 食不完, 就要照價賠(理論上), 食不完, 互相怪責之外, 亦要密謀隱藏 Pad Thai 的對策.

正在這時, 又來了一碗牛腩. 算吧!

還是食雪糕. 食雪糕永遠不敢食綠茶, 原因明白不過.

還是朱古力.

No comments: