Translate

Wednesday, April 29, 2009

新豬門怨

豬 P. S. , 之前想買, 想買, 但又不捨得買. 如此思前想後了一年多 (Billy每次 shopping都是如此), 今個月終於從蝸牛手中買了一部豬 B. S. => 一百蚊雞再加稅, 是屎雞牌, 4.3寸手觸感應螢光幕, 有人聲點你轉左轉右, 又會叫出街名.

好開心地打開個盒「玩具」, 一邊充電, 一邊看說明書, 但張說明書(是張說明紙)簡單到極點, 沒有說明任何東西, 看完比起沒有看更胡塗.好不容易忍了一晚手, 一早開著那「玩具」, 開車漫無目的地為遊蕩而四圍遊蕩, 但只聽到個豬 P. S.不停地湯豬咁叫: "G.P.S. signal not find." 但叫極隻豬都唔醒.當場激到我越兜風越覺興, 攪到勁冇引.

唯有打 384838 打電話問蝸牛功課, 教我如何叫醒隻死懶訓豬 原來隻衰豬要曬太陽先肯醒, 真識歎.叫醒隻豬, 即時輸入些地方(不知豬 P. S.能否帶我去「天腳底」, 彩虹的彼端等地?), 點知隻豬 P. S. 居然咁鬼嘈, 不停開口話我超速, 又話我唔聽佢點, 總之不停 B.S. 找了一大餐, 才找到舊「綿花」, 叫佢收聲. 因為我最唔鐘意人話我超速, 仲要不停果隻.

但叫佢收聲之後的第二日, 小得用一陽指神功點了隻豬的啞穴, 豬 P. S. 從此不再說話又唔肯帶路. 結果, 有次去街(就是第二次去探日本老夫妻), 比隻豬老點我在小路搏命兜, 又唔出聲同我玩冷戰, 害得我顧住交通情況又顧不到隻豬, 幾乎炒車.

原來溝通, 培養感情真的十分重要, 不然, 豬 P. S. 比豬流感威力更大, 可以隨時令我斷送小命. 正因為豬流感和豬 P. S.如此可怕, 我怕左佢, 不想繼續這場冷戰, 於是, 不斷在豬 P. S. 會一個部位( function key)篤來篤去, 尋求解穴方法. 情況有點似韋小寶不停的在小郡主腋下篤, 但始終解不到穴時那份愁. 人地同小郡主解穴, 我要同隻豬解穴, 喪愁, 點埋「死穴」 reset都冇用

No comments: