Translate

Wednesday, May 27, 2009

士別三日

一連 3日 training, 去了 downtown. 本來去拉斯維加斯, 不過, 公司話 cut budget, 冇得去 . 有個下屬 short term disability, 我可以 replace 佢去, 好過冇 lor.
(Training, 所以冇時間 visit blogs友, 同 reply comments, 請原諒.)

Downtown 對我而言是個迷宮. 好不容易才找到 Royal Trust Tower. 差點去錯 Royal York Hotel, 我通常不讀清楚, 去到 Downtown 還不斷找 Royal York Hotel, 因為上次在
Royal York Hotel. 但發覺 Hotel 在 Front Street 而不是 King 才知弄錯 .

PriceWater House, $水屋 , 為何中文叫羅兵咸, 真怪. Office 不錯.

課室

$水屋果然有好多水.

Training 最開心是食生果 , 不停食生果.

芝士都好正, 有不同芝士.

還有名貴的夜(野)鵝芝士和果仁.

今次 training 關於壽險, 好實用, 可以溫故和知新, 又對我分析中國人壽同宏利金融有幫助, 睇多 D同時令我訓得又安樂 D.
哈哈, CA$2000幾蚊(HK$15,000)三日堂, 又有野食, 抵到爆(唔係我比當然抵).

Lunch 落 bar 食, 任叫.

當然叫野飲. 人家個個叫, 你唔叫, 成何體統? 飲清水扮純情?

Fish & Chip, 用假報紙包夠 classic 夠街邊 feel.

可惡是警鐘不停響, 勁煩. 同學仔話去 Canoe 食 (全 Toronto 最正的其中一間), 如果警鐘不停響, 你走, 唔洗比錢. 咁筍?

第二日(今早)早飯, 又生果. Billy 幾健康. 我是後補生, 所以要手寫名牌.
成班專業人仕 training 互動性比小學生上堂聽書強得多, 當中有政府官員, 投行分析完, 核數屍, 會計屍.....提出尖銳性問題, 有時台下學生甚至忽然變阿 Sir 同 Miss, 講解他們的專業意見.

一邊聽一邊問一邊食生果.

話咁快又食 lunch.

我食燒牛肉三文治配沙律

再安哥沙律

意粉 ok la.

Homemade 薯片夠正.

沙律有紅蘿蔔, 金菇同磨菇菇.

我是宏利金融股東, 它竟然不寄年報給我. 豈有此理!
今次 training中派發, 可謂踏破鐵鞋無覓處, 得來全不費功夫.

落堂去地鐵途中經過金魚缸, 見到兩隻金魚遊來遊去. 我又遊了過去.
嘩! 又升, yeah!!! 感謝神, 幸而今早又有入油.
最近個多月狂入油, 來玩追落後.

Billy 依然是上年 7月油價見頂前那一句:
「直插完成後, 上望US$100一桶 equilibrium.」
依家一切都實現, 只差最後一步.

No comments: