Translate

Saturday, February 28, 2009

沒有花紅的日子

忙了兩個月的, 終於忙完公司的年結.
忙完, 人像死魚. 腦袋的所有智慧和腦汁俾人抽乾抽盡, 經過精心烹調, 賣了給公司享用(即係食腦), 家陣個腦空白一片, 暫時用禾稈草摭住, 正一「頭大冇腦, 腦大生草」.

在這段日子, 越來越明白「眾人皆醉我獨醒」原來是最痛苦.
雖然公司 3月1日才公佈08年全盤業績, 但我在公司2月中的簡報上已看出了差無可差的問題. 這份心中有數令到我比人更難受.

在分花紅一早無望之際, 忽然收到 e-mail 話:
「公司是否分花紅仍在討論中, 要 3月才有結果.」
弦外之音, 是否代表公司會分花紅?

如果唔分, 請你唔好引我, 好像漫畫怪醫秦博士對付他的仇人一樣, 整到佢重傷再醫番好佢, 再整傷佢.....本來對 bonus 心死的我, 何必再引我, 何必咁殘忍?

最近流行批判金融界在蝕錢下仍然領巨額花紅.
其實在那些巨額花紅背後, 充滿著無數像我這樣靠分析搵兩餐飯食的小員工.

什么是花紅? 說穿了就是公司剝削員工的把戲.
做分析要經常開 O.T., 但公司說:「你是專業人仕, 所以冇 O.T.補水, 但每年有花紅分.」(低能, 專業人仕 D時間唔係時間? 點解專業人仕冇 O.T.補水? 打橫來講.)

O.T.補水是可靠, 花紅是不可靠.
金融公司冇補水, 現在連分花(其實是人工補償)都被說成人渣, 公司就有更多籍口剝削我們這些小員工.
那 些 CEO, 花紅大份, 你限制佢應該, 但你減佢花紅, 佢可以加自己人工, 加自己 stock options, 加自己 benefit etc etc 去補嘗, 你整唔死佢, 又或者, 你整死佢既同時, 不知有多少個 Billy和那些 CEO 陪葬, cut 的 cut, 炒的炒.....

何必呢? 何必呢?

No comments: