Translate

Thursday, February 12, 2009

冤家路窄

每朝早返工 Billy都要爭分奪秒, 不是趕返工, 而是爭分奪秒留在床上到最後一分鐘.
準時返工? 哈哈, 我公司又冇打 card, 晚晚又要加班, 加班又冇補水, 準時返工幹什么? 又冇人工加! 老虎都遲返. 最好落大雪, 乘機更遲返.

住大廈, 車泊在私家地下停車場, 每朝都要打蛇餅般兜兩個大圈才能「鑽出地面」. 每當遇到送完仔女返會回家的阿媽們(點解永遠是阿媽接送?), 短短一兩分鐘的「旅途」就會變成最考技術和耐性的障礙賽.

如何在窄窄的車路, 前面塞住個「媽咪大人」的情況下繼續前進? 令人每朝都有再考牌的辛酸感. 大部份媽咪都好合作, 知道幾時要讓, 幾時當「人」不讓.

唯有一個阿毛(Sorry, 她的而且確是個不折不扣的阿毛, 仲要係好乞人憎既阿毛), 好唔通氣, 無論條路多窄, 直路還是轉彎, 她都勇往直前, 任何時侯都係咁向前質, 兩架車淨番半吋位, 響按狂 deep佢都誓死「超時空要質」. 真係乞人憎.

有時要有空位, 互相遷就, 才能過到自己過到人嘛.
假如死質, 反而令大家浪費時間.
假如她是個青春小艾的靚女又唔同, 慢 D咪慢 D lor, 我又唔趕.
我仲要省靚 D塊玻璃, 省靚 D塊鏡, 塞住又何況?
唔撞就得啦.

但果個阿毛, 唔係樣衰, 但真係要執下同大修.
仲要嬲爆爆, 好似全世界欠左佢咁, 從來唔say hi, 但我又好驚佢"hi"我架車.
冇計, 唯有停晒, 同拿手機拍住佢.

停車場是交通意外的黑點, 十成九是拜這類不顧他人的車神所致.
原來每日駕車同坐車, 遇到千萬條心口貼個勇的盲毛, so far 只試過炒兩次, 亦值得感恩.

No comments: