Translate

Tuesday, October 11, 2011

新紥師憶(1) 做呢

返工前兩周, 新老細忽然打長途電話找我. 老佛爺接聽:「喂!」
新老細(她叫做呢):「Hello, can i speak to Bill, I am her new boss 早呢.....」
小得:「早呢早呢, 早乜呢? 休得無禮, 不行三跪九叩之禮, 休想見駕! 早頭呢.」

那時正值歐豬風暴 - 話希臘有可以無法借到第6期$$, 加上尾國飛短(債)留長(債)的救市方法無法討好分析員, 股市插水下跌, 宏利股價有殺冇賠的有$16跌到$12. 新老細打電話來作么? 難道想告訴我, 他們決定不要我?

我已經辭職, 正在 no pay leave, 他們不要我, 我真要早頭呢!!

即時致電做呢, 問她做咩.
做呢:「我會放假, 所以想打電話告訴你, 返工那日, 聯絡你的下屬冬梅, 蛙肥或者秘書婆婆.....」
感謝主, 不過是庸人自擾.

但一個會計屍走去精算屍的地頭管人做經理, 第一日上班會是怎么一回事呢? 仍然好緊張呀!
難得一身冇本領(精算而言), 何必偏偏選中我?
真的不清楚, 總之做呢少信都夠胆請我, 我做咩唔夠胆做呢?
鬼叫你有錢呀! 頂硬上呀! 做就做呢! 頂硬上呀......

Ok, 還有兩周, 可有什么準備做呢?
.....待續.....

No comments: