Translate

Tuesday, April 14, 2009

話題

和朋友出街食飯, 除了「諗去邊度食」傷神, 那怕是男性朋友還是女性朋友, 最怕冇話題同有 dead air, 同男/女朋友食飯就更怕.
Shall we talk 歌詞不是說:「情人在分手邊緣只敢喝湯」
怕的是:「沉默似金, 還談什么戀愛?」

又同小怡食飯, 食過幾餐唐餐, 轉食西餐.

有趣是: 為什么和家人食飯反而不怕冇話題同有 dead air?
不少人同家人在家食飯, 只會望著電視「螢幕發光, 無論什么都看」;

今次去一間叫 The David Duncan House 的高級西餐廳.
我總共去過 7次左右.
看天花, 走廊, 欄杆, 坐燈以致擺設, 自有一份古典色彩.

曾見不少人同家人出街食, 有的只會看報紙, 雜誌或者玩手機, S.M.S. or D.S.「情願在發聲機器面前笑著忙」, 不談不上一句半句, 真奇怪.

焗牛油蒜蓉包, 可以夾酸瓜(Piccolo, 即係魔童), 橄欖, 或者點酸忌廉(我愛小忌廉, 可惜那兒只有酸忌廉).
夠晒脆, 難得乃保留到包身的鬆軟, 一定不是翻叮.
美中不足是 "lone" 左 D, 油左 D.


有時同團契食飯, 個個話題離不開行街, 睇戲和娛樂圈.
我這個講時事, 歷史, 政治, 財經和聖經的小數派慘被看成反常.
有的笑我因為老是講這些悶透的 topic, 係冇姊妹會喜歡聽.
真是荒天下之大謬!!

日日講娛樂圈, 陳冠希, 衛蘭, 白姐姐....難道又不悶么?
不過是人夾人, 何必這樣咒詛他人?

頭盤可以揀沙律或者餐湯.
沙律也不錯, 除了可以揀不同 dressing, 還有不同顏色的有機菜.

港男/女講女/男節目笑稱港女物質主義, 公主病, 而港男則是電車男, 冇內函.
但假如港女有氣質, 是否更吸引到港男?
又假如港男有內函, 是否更令港女傾心?

古人話門當戶對, 真是一語中的
你有氣質才會喜歡有內函, 不然你只會覺悶;
你有內函才會喜歡有氣質, 不然會令你拘緊.

介紹小怡食這個 Prime Rib.
牛扒 5成熟, 出面有燒烤味而裡面 juicy, 肉質鮮嫩而帶著脂油, 而且份量十足.

至於我食過 Prime Rib 好多次, 試食鴨胸.

廚師用秘制橙汁夠開胃, 亦凸顯鴨肉甜中帶酥的美味.
雖然沾滿橙汁, 但仍然脆皮, 肉質較雞肉結實, 而比牛肉嫩滑.
相比我們廣東燒鴨, 另有番滋味.

重大發現是: 原來小怡亦有投資. 投資股票和談論股票.
雖然她平時不多提及, 但不似得教會有些人什么也不懂, 也不理, 扮清高, 彷彿視錢財為糞土, 叫人不貪錢, 自己其實也很憂柴憂米. 這等假冒為善之人最難頂.

總而言, 你唔投資唔講股票冇人會話你.
但你唔可以話人貪錢, 唔可以幸災樂禍嘛!

能夠敢於在教會/團契(當然不是崇拜/聚會進行中)群體中談投資股票, 對我而言就是一份勇氣和誠實. 當然不是走上貪得無厭這極端之上.

小怡居然肯分享, 而且還有認識和留意我隻 number 2 第二號愛股, 我對她又多了一份欣賞 , 除了聖經之外, 又多個姊妹和我有這個不為清高人仕認同的共同話題.

叫了個士多卑梨雪糕, ok la, 普普通通.

No comments: